BMWE39turbo Posted May 31, 2014 Posted May 31, 2014 Har en e39 535ia (99mod) som eg automat, er er veldig imot automat og syns de er helt forferdelig å kjøre med, rett og slett. Så har tenkt å få bilen ombygd til manuell i sommer, problemet er at eg ikkje har lyst, tid eller plass å stå for å fikse dette sjøl. Så er det noken som veit om firmaer som driv med slike ombygninger? Enten der i Norge, sverige eller tyskland?Setter pris på svar!
Skulebollen Posted May 31, 2014 Posted May 31, 2014 Lurer litt på det samme bare at det gjelder e36 m3 Savner automat på min e39
hsd Posted May 31, 2014 Posted May 31, 2014 Skal du gjøre slikt på verksted er det nesten sånn at det lønner seg å bytte bil i stedet. Alt kan derimot gjøres dersom du betaler den rette summen.
stig. Posted June 2, 2014 Posted June 2, 2014 yepp, verksted=heroin pris, lønner seg nok å få en med litt peiling til og ta på seg en slik jobb utover kveldens mørke
Skulebollen Posted June 2, 2014 Posted June 2, 2014 Ingen som har gjort noe slikt fhos verksted da? Foreks. I Tyskland? Er en del lettere og få solgt foreks. En m3 om man har papir på ombygging BMWE39turbo 1
Recommended Posts