mobi Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 Ok, hva mann caller den du som har montert in i bilen din?? Jeg er interessert å vite mer. Kan du fortelle meg? Takk.
Reef89 Skrevet Juni 5, 2014 Skrevet Juni 5, 2014 Ok, hva mann caller den du som har montert in i bilen din?? Jeg er interessert å vite mer. Kan du fortelle meg? Takk. Det er Hauligan skjerm. Les mer her: http://www.aliexpress.com/item/Special-for-BMW-E60-Car-DVD-GPS-Navigation-system-with-Radio-Phonebook/1610375366.html
mobi Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 Har den noen video på youtube? Jeg prøvde å finne men jeg fant ingen video: ( bestilte du drefra? Betalte du toll oxo? funker med idrive?
Reef89 Skrevet Juni 7, 2014 Skrevet Juni 7, 2014 Har den noen video på youtube? Jeg prøvde å finne men jeg fant ingen video: ( bestilte du drefra? Betalte du toll oxo? funker med idrive? Ja. Betaler ingen toll (jeg hvertfall) betaler kun det beløpet som står på siden. Idriven blir erstattet med denne altså den originale gamle menyen forsvinner.
awt Skrevet Juni 7, 2014 Skrevet Juni 7, 2014 Man skal normalt betale 25% moms av totalbeløpet, i tillegg kommer det et tollbehandlingsgebyr. Hvorvidt man må betale dette avhenger av hvilken verdi som som blir satt på pakken, og om tollvesenet sjekker om dette stemmer.
Reef89 Skrevet Juni 7, 2014 Skrevet Juni 7, 2014 Man skal normalt betale 25% moms av totalbeløpet, i tillegg kommer det et tollbehandlingsgebyr. Hvorvidt man må betale dette avhenger av hvilken verdi som som blir satt på pakken, og om tollvesenet sjekker om dette stemmer. Det er mulig. Men jeg har aldri på mine 10år blitt trukket eller fått regning i posten senere når jeg handler på Ebay osv. Kun betalt det beløpet som er oppgitt på siden. Om det da inkl. moms, tollbehandlig osv. aner jeg ikke
Saltkjelen Skrevet Juni 7, 2014 Skrevet Juni 7, 2014 Prisene på eBay har ingen sammenheng med norsk merverdiavgift/toll etc. Har du sluppet å betale merverdiavgift på varer med verdi større enn NOK 200,- har du vært heldig. SweetBMW reagerte på dette 1
Saqib Skrevet Juni 12, 2014 Skrevet Juni 12, 2014 Hei ! Jeg har kjøpt en e60 2008 modell, den har ikke Navigasjon eller bluetooth. Jeg kjenner ikke noe til e60 fra før. Men har prøvd å bli litt klok på dette ved å lese i forumet, men det er ikke enkelt ! Jeg har skjerm(liten) og en spiller, men må jeg bytte ut både skjermen og spilleren for å få navigasjon ? Eller er det noen måte å "oppgradere" systemet ? Jeg kom over dette, er det noe man kan bruke eller er det bare tull ? http://www.aliexpress.com/item/6-5-Car-DVD-GPS-Player-for-BMW-520-523-E60-2005-2009-with-GPS-BT/631575263.html Mvh Saqib
SweetBMW Skrevet Juni 13, 2014 Skrevet Juni 13, 2014 Jeg mener det er bare tull. Men snakk med Reef89.
Mfh-e39 Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Så klart de som tilbyr retrofit synes dynavin er jall! Dynavin er en finfin løsning for å få navi, bt, aux og et laaaaangt bedre kart enn hva bmw noengang kommer til å kunne levere! Men er dynavin for dyrt, ja da vet ikke jeg. Aux er jo utrolig tungvindt! For å ikke snakke om risikoen vi andre får når aux brukere skal finne sangene de vil høre på. Beste aux er dension gateway 500s bt. Etter der er det dynavin og så original navi, men å bruke 20-25k på å ettermontere? Selg bilen og kjøp en med navipakka!
SweetBMW Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Har du prøvd dynavin mfh-39?? Hverfall de jeg har prøvd har hatt mye støy på mik når man prater og generelt dårlig lydbilde. Kartet på dynavin kan du skifte til hva enn du vil. Og hvis dj har premium kartet til bmw så er det absolutt like bra som de dynavin kan brukes mot. Men jeg gir opp jeg. Monter hva du vil trådstarter. E60 kler ikke dynavin. Så enkelt er det. Ferdig.
Parts24 Skrevet Juni 14, 2014 Skrevet Juni 14, 2014 Jeg har montert dynavin til to kunder i E60 - begge ville heve kjøpet da de klaget på støy og menyer som hang. En kompis har også hatt dynavin i sin E60 og er middels fornøyd. Vet det var en på forumet her også som heiv ut dynavin og fikk montert inn CIC. Men spørs vel hvor kravstor du er - syns Dynavin passer bedre i E39 og E46.
Reef89 Skrevet Juni 18, 2014 Skrevet Juni 18, 2014 Er helt enig med at dynavin er bare tull. (har også helt feil meny som ikke ligner BMW sin) som jeg også har nevnt i andre tråder tidligere. Dynavin ble også trukket fra markedet flere ganger p.g.a mye tull, system frys osv. Gjelder også E39 & E46.
oddgi Skrevet Juni 19, 2014 Skrevet Juni 19, 2014 Jeg har montert dynavin til to kunder i E60 - begge ville heve kjøpet da de klaget på støy og menyer som hang. En kompis har også hatt dynavin i sin E60 og er middels fornøyd. Vet det var en på forumet her også som heiv ut dynavin og fikk montert inn CIC. Men spørs vel hvor kravstor du er - syns Dynavin passer bedre i E39 og E46. Ja jeg hadde dynavin i nøyaktig 2 dager før den for ut igjen.Greit dynavin har bedre kart-detaljer med fotoboksvarsel men hjelper så lite når resten ikke henger med.STYR UNNA........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå