Halvor_nor Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Eyy! Nytern! Vi må cruise ets2 [emoji1] add Artex66 på steam (jeg vil ha meg frabedt mobbing angående profilnavnet... jeg var ung og forøvrig jævla dum)[emoji23] Skare1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 (endret) Dypt Pen bil den 3 serien Nytern! Artig med bil med personlighet Hoi! Tusen takk! Artig at du følger med, det er meg en sann ære! Bilen har personlighet ja, i bøtter og spann! Pen.. Hmm.. Ja! Den er pen! Hipp og, jeg har endelig fått ut finger'n og hoppa på hipsterbølgen. Feil innpress og skrudde BBS. Eyy! Nytern! Vi må cruise ets2 [emoji1] add Artex66 på steam (jeg vil ha meg frabedt mobbing angående profilnavnet... jeg var ung og forøvrig jævla dum)[emoji23] Hoi! Ja! Jeg heter Meadbeard! Drømmer om sjørøverlivet vøtt You my dear Sir, you are hereby added! (Fant dog ikke Artex66, bare Artex) Du får adde meg hvis jeg adda feil person Oi, tilbake til hipsternytern.. Er jeg godkjent nå? (Bilde tatt FØR vask, i tilfelle noen ikke ser det) Endret April 9, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Dekkstrekk og senkeskåler så er du der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Senkeskåler har jeg faktisk liggende, første jeg kjøpte til bilen det. Teit at de ikke monterer seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 ikke-selvmonterende deler er så dritt as...sliter en del med det selv faktisk... Shattered og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 (endret) Fått gjort litt med E39 i helga. Oppdaterer pr tlf nå, så bilder får dominere Bytta viftemotstand pga strømtrekk Fiksa klimapanel Bytta justeringspinner i lykt Demontert seter og støvsugd godt Resten er vel selvforklarende, inkludert de episke brillene Endret April 12, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 nytt ratt i e39en ville gjort mye Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Og det skal sies, nye lyktehus hadde ikke gjort noe! Makan til ødelagte greier, knapt så jeg fikk klemt dem sammen.. Menmen, det blir vel! Bulker og dårlig lakkjobb på førersida irriterer meg mer og mer, hadde vært kuuult å få'n litt mer presentabel.. Har jo bestilt lakk, men jeg er ingen trollmann heller.. Sist jeg lakkerte noe måtte fruen?!?! redde meg. Ikke flink hun heller, men definitivt flinkere enn meg Ellers begynner jeg å bli kompis med E46-felgene.. Savner Breyton enda, så nye bakdekk til de står høyt oppe på lista. Uansett kjekt med 2 sett, skal faktisk drasse med meg E46-dråget på bane noen få dager før vi reiser på ferie. Risikabelt?! Næææ, jeg stoler på'n Laffen Fruen drømmer veldig om Kroatia, spørs om jeg burde føye meg denne gangen. Bilferie! Selvsagt! Jeg er ingen flymann, bare hvis jeg får føre maskina selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 nytt ratt i e39en ville gjort mye Det står på lista! Må ha dual-stage da.. Selger dessuten sportseter i stoff hvis noen vil ha.. BILLIG. Evt går de på skroten.. Ok, her kommer historien om de ?#(%?#% setene og den EGENTLIGE grunnen til demontering av seter! DA-DA-DAAAAAAAAAAAAAAAA! Jeg var jo den lykkelige eier av en stk 96mod 523i for ganske nøyaktig ett år siden, den manglet dog sportseter. Fyr i Brumunddal solgte, jeg føyk nedover. Kult. Nei! Jeg googlet dette med forskjellige plugger (gul/svart) ETTER avhenting og vips så satt jeg med ubrukelige stoler. Trodde jeg. 96mod har jo svart plugg, den BITTELILLE titten jeg tok under stolene jeg nylig hadde kjøpt påviste gul plugg. FJASAN! Så, jeg solgte? (husker ikke) stolene til en kompis i Orkanger. Ett år gikk og plutselig satt jeg med nyere E39, han hadde stolene enda og vips leverte han dem til meg her i gokkfjasland igjen.. Kult! Montering i dag, demonterer passasjerstol, møter på gul plugg som forventet. Henter "nye" stoler fra bod og møter på.. SVART?!?!?!!? plugg! Jammen i heiteste huleste! Jo, selvfølgelig! Den gule pluggen jeg så for ett år siden går til beltestrammere?! eller noe.. Storpluggen er svart/gul alt etter årsmod.. FJASAN DA!! Jaja, jeg støvsuger passasjersida mens jeg småbanner. Potetgull, festskrot, mynter, kryptiske beskjeder på skitne smålapper.. AHA! Førersida! Førersida har jo ikke airbagmattegreiedingsboms?! (Jeg huska ikke hele denne setebeltestrammerpluggdingsen, selvfølgelig) Demonterer førerstol, røsker'n ut.. Nei vent.. Hæ.. Den henger igjen.. I en.. LEDNING?! Jammen, denne sida skal ikke ha ledning! Den lille pluggen jeg så under sportstolen var sikkert noe setevarmegreieri? NEIDA! Like fordømt noe sikkerhetsvas her og! Jaja, bare å røske'n ut og støvsuge.. Så nå sitter jeg altså her, med disse evinnelige sportstolene.. Noen, ta dem.. 200kr!? Jeg trenger minst 200kr, de går til Royal Trippel. Isen.. Trøst. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Hvilken farge har disse sportsstolene? Sikkert mulig å få modifisert dem slik at dem passer i Touringen? [emoji5] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Det går sikkert! Putta jo E46-stoler i E36'en De er svarte! Svart stoff Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Kanskje jeg skal ta meg en tur nordover og handle disse av deg [emoji1] meeen, går det ann å transportere dem inni en e36 coupé? [emoji85] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Hoi! Hoho, jeg aner ikke! Kan jo leveres og, jeg fyker jo sørover rett som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Det hadde jo vært knall-service[emoji1] skal jo selvsagt få betaling evnt for frakt også[emoji16] du får klonke på ei melding på face ellno hvis du tar en tur sørover med plass i bilen[emoji4] jeg bor for tiden i Trysil, men kunne isåfall kanskje møtes i Elverum? Du kjører vel heller der enn om Engerdal/Trysil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Æ vil haaa, men blir litt vel langt å kjøre for to stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå