Xavi0n Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Hvor fikk du tak i ac schnitzer fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 (endret) Second that! Så ut som en meget fin høyde! Og takk, iX Blir mer action snart, tursesongen nærmer seg! Endret Mai 17, 2015 av Nytern thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 både gs og koed og sikkert schmiedmann selger disse om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Kjøpte på Ebay, for en svimlende sum av 1000 norske riksdaler + frakt fra Tyskland Manglet papirer, men fikk de tilsendt av ac schnitzer, bare å sende en mail til de så var det i boks Helt passelig høyde, bilen har fremdeles god comfort samt den er betydelig bedre i svinger og lignende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Hvordan gjorde du det med nivåreguleringa bak? (gitt at du har det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 (endret) Vår bil har (heldigvis) ikke nivåregulering bake Men vet det går an å fjerne nivåreg. på E39 og montere vanlig fjær+demper. (Beklager off topic i tråden din Nytern!) Endret Mai 17, 2015 av BMW525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Dette er informativt, bare å kjøre på! Får holde utkikk da, vet du hvor mye disse fjørene senker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Vår bil har (heldigvis) ikke nivåregulering bake Men vet det går an å fjerne nivåreg. på E39 og montere vanlig fjær+demper. (Beklager off topic i tråden din Nytern!) sorry OT nytern men hvorfor heldigvis ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Fordi det er et drittsystem når det går galt.... (noe det gjør med jevne mellomrom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 (endret) Dette er informativt, bare å kjøre på! Får holde utkikk da, vet du hvor mye disse fjørene senker? Er ikke helt sikker, men en plass mellom 30-40mm. Vil tro 35mm. Tenkte å hive på et sett med senkeskåler fremme på litt sikt. Kun for å få mer stuk. Men få se hva som skjer, det haster ikke akkurat Og til han som lurte på hvorfor jeg sa at den heldigvis ikke har nivåregulering, så ble det vell svart på såg jeg. Ustabilt system. Stadig noe som ryker. Har vært en del borti det på E61 pre face, og hadde mye trøbbel. Har heldigvis vært veldig solid på E34'n min, men der er det et helt annet system (hydrolikk kontra luft). Endret Mai 18, 2015 av BMW525ix Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Hei, godtfolk!Ikke mye nytt å melde, men stoffmatter og speil i riktig farge er herved på vei.. Til E39'en, seff.. E46'en får ikke noe.. Ikke engang bruk.. 1 uke siden jeg fyra'n nå, sære greier.. Beste bilen jeg har hatt, hands down og der bare står'n inaktiv. Ikkje bra! Laffen hører hjemme på veien, helst om natta.. -32, godt driv, fullmåne over snøkledde fjell med melodiøs metal strømmende ut av NOKIA!?! høyttalerene Tur nærmer seg med stormskritt, reiserute og destinasjon(er) legges iløpet av helga. Denne gangen skal jeg virkelig slå på stortromma! Det er planen ihvertfall E39 får stå hjemme. Laffen er kontinentalkrysseren her. Tenk, så mange turer rundt om i landet/utlandet og ikke et eneste feilslag, dette tross 344.000?km på telleren. Imponerende. Ikke har'n det særlig godt med meg heller, jeg tar'n litt for gitt. En krigers forbannelse. -Roger- og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Hei, godtfolk! Ikke mye nytt å melde, men stoffmatter og speil i riktig farge er herved på vei.. Til E39'en, seff.. E46'en får ikke noe.. Ikke engang bruk.. 1 uke siden jeg fyra'n nå, sære greier.. Beste bilen jeg har hatt, hands down og der bare står'n inaktiv. Ikkje bra! Laffen hører hjemme på veien, helst om natta.. -32, godt driv, fullmåne over snøkledde fjell med melodiøs metal strømmende ut av NOKIA!?! høyttalerene Tur nærmer seg med stormskritt, reiserute og destinasjon(er) legges iløpet av helga. Denne gangen skal jeg virkelig slå på stortromma! Det er planen ihvertfall E39 får stå hjemme. Laffen er kontinentalkrysseren her. Tenk, så mange turer rundt om i landet/utlandet og ikke et eneste feilslag, dette tross 344.000?km på telleren. Imponerende. Ikke har'n det særlig godt med meg heller, jeg tar'n litt for gitt. En krigers forbannelse. Det ryktes at man behandler bilen sånn man ville behandlet frua? Så hvordan hun holder ut, lurer jeg på -Roger- og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Du skulle bare prøvd en sånn tur med min bil. Du hadde kommet gående med svidde klær å bare rattet i hendene å bilen 2mil bak deg i full fyr Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 interessant snap-story på deg igår....hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå