Gå til innhold

Nyterns værbitte krigere - En reise i flere forstander.

Share

Anbefalte innlegg

Noen som tør gjette hva jeg har bedrevet kvelden med?

Bildet gir hint. Ellers, fikk jaggu speil i feil farge fra Koed. Jaja, ikke første gang jeg rocker feilfargespeil på E36.

Ellers, klistremerker.. De ser hvite ut på bildet, er sølv. Vet ikke hva jeg synes, men budskapet er kult.

post-42402-0-14221500-1440021652_thumb.j

post-42402-0-91576000-1440021761_thumb.j

post-42402-0-08456900-1440021854_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg liker deg :)

Har til nå fikset glider vindu passasjerside, festet skjørter med nye klips, speil (prøve fikse lilla speildekselet) panserdempere og.. Hmm.. Fikse kjølevæskelekk etterpå. Bare småtteri, men sånt må gjøres det og :)

Ellers blir det fiks av frobtfanger hvis jeg noensinne får lyktene jeg bestilte, samt no plastopplegg i bakfanger når den delen en gang kommer. Oi! Jaggu bytta viftemotstand og! Jøsses.

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! Bare kosearbeid foreløpig. Liker jo det litt shabbye, men planen er fiks av karosseri etterhvert. Må bare bli ferdig med bilferierings først :) Ellers har jeg dialog med en E39 540 selger, lurer på om det er på tide å skaffe noe med litt mer motor! 97mod, ny i Norge, gått under 200k. Selger vil ha 100ish, føles kanskje litt dyrt for en såpass gammel bil, ka dokk trur? Den er helt original og utelukkende gubbekjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett for :)

Dog er vel 70 en mer reel pris tenker jeg, den gikk litt billigere en normalen så vidt jeg har sett.

Så har jo utstyr en del og si, gjerne vis det er orginal M-sport osv. Har man autosøk på finn så får man de opp tidlig og kan være raskt ute. 

Good luck, boss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...