Shattered Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Mmmmnyyyytern! Må ikke finne på å selge Laffen Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 Noen som tør gjette hva jeg har bedrevet kvelden med? Bildet gir hint. Ellers, fikk jaggu speil i feil farge fra Koed. Jaja, ikke første gang jeg rocker feilfargespeil på E36. Ellers, klistremerker.. De ser hvite ut på bildet, er sølv. Vet ikke hva jeg synes, men budskapet er kult. Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 #rånersombrukerpengapåstylingogikkepååfiksebilen Nytern og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 Løk! Fiksa mye, men ingen har prøvd seg på bildequizen enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Ettermontert led i skiltlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 (endret) Haha, jeg liker deg Har til nå fikset glider vindu passasjerside, festet skjørter med nye klips, speil (prøve fikse lilla speildekselet) panserdempere og.. Hmm.. Fikse kjølevæskelekk etterpå. Bare småtteri, men sånt må gjøres det og Ellers blir det fiks av frobtfanger hvis jeg noensinne får lyktene jeg bestilte, samt no plastopplegg i bakfanger når den delen en gang kommer. Oi! Jaggu bytta viftemotstand og! Jøsses. Endret August 20, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 (endret) Virkelig jobbet på du Ser utrolig fin ut på en shabby måte om det kan sies? Perfekt cruisebil for deg i alle fall Endret August 20, 2015 av Julian Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 Hoi! Bare kosearbeid foreløpig. Liker jo det litt shabbye, men planen er fiks av karosseri etterhvert. Må bare bli ferdig med bilferierings først Ellers har jeg dialog med en E39 540 selger, lurer på om det er på tide å skaffe noe med litt mer motor! 97mod, ny i Norge, gått under 200k. Selger vil ha 100ish, føles kanskje litt dyrt for en såpass gammel bil, ka dokk trur? Den er helt original og utelukkende gubbekjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Jeg vil si litt dyrt. Før jeg kjøpte 740i'en så hadde jeg avtale med en om å kjøpe en 1998 540i i god stand nylig godkjent med kmstand på ca 200k. 50k gikk den for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 Hoi! Da redda du herved skinnet mitt, Mr! Jeg ble nok litt blendet av motorvolumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Det er lett for Dog er vel 70 en mer reel pris tenker jeg, den gikk litt billigere en normalen så vidt jeg har sett. Så har jo utstyr en del og si, gjerne vis det er orginal M-sport osv. Har man autosøk på finn så får man de opp tidlig og kan være raskt ute. Good luck, boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Billigere å kjøpe en 740iL.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Jepp E38 er billigere og kulere Eneste negative er at E38 har ståltank mens E39 har plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 23, 2015 Forfatter Share Skrevet August 23, 2015 Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Med tanke på at den E34en er en 520i med AUTOMAT, så hadde jeg glatt tatt E38en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå