Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Slemt å legge ut sånn bilder når jeg fortsatt har på vinterdekk ;)

Hehe :) det var en cls som kjørte forbi meg med store fine felger, og det var nok til å få meg til å få på sommerdekka. Nå er det jo tørt og fint ute :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett! Vurderer å legge om snart jeg også da jeg har en bil nr.2 på. vinterdekk. Hvor bestillte du grillen fra? Jeg bestillte make på ebay hin dagen, men er litt skeptisk til kvaliteten fra china:s

Ps: Bor du på Askøy du og? Ser det står spz på skiltene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett! Vurderer å legge om snart jeg også da jeg har en bil nr.2 på. vinterdekk. Hvor bestillte du grillen fra? Jeg bestillte make på ebay hin dagen, men er litt skeptisk til kvaliteten fra china:s

Ps: Bor du på Askøy du og? Ser det står spz på skiltene dine.

Jeg bestilte min fra gs bildeler men den knakk i to i en liten kollisjon, så da fikk jeg et nytt et fra bavaria gjennom lakk verkstedet. Jeg anbefaler deg å gå for den originale. Den finnes i to versjoner, den ene er med kromkant og den andre er hel sort (M Performance) i blank Sort. Denne koster litt over 4000 kr, ganske drøyt. Jeg bor i Oslo men kjøpte bilen i Askøy :) ga min gamle E60 i innbytte der så det ble en veldig lang dag :) Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil må jeg si :) Men når det gjelder eksos så synes jeg 535 løsningen er mye mer ryddig, fire utløp bak har ikke noe på en non M5 å gjøre spør du meg ;) Bilen til Hans Fredrik er veldig fin med dette iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fredrik :) hyggelig å høre det fra en entusiast som deg :) ang eksos så har jeg lagt det på is. Blir fort dyrt det der men jeg fikk et godt tilbud fra gs på et eksosanlegg som heter Duplex men fant ikke så veldig mye positivt om denne på nettet når det gjelder tilpasning osv. 550d eksosen er også fin synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer m performance sideskjørt på bilen min men er litt usikker på om det vil se bra ut på min? Ser jo veldig fint ut på hvit bil. Er det slik at det bare er en ekstra liste som skal monteres på den originale? Noen som vet sånn ca hva disse koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer m performance sideskjørt på bilen min men er litt usikker på om det vil se bra ut på min? Ser jo veldig fint ut på hvit bil. Er det slik at det bare er en ekstra liste som skal monteres på den originale? Noen som vet sånn ca hva disse koster?

Mener du de sorte folie greiene? For det finnes ikke egne M Performance sideskjørt til F10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke dette m performance sideskjørt liste? For dette er bilde av en f10. Da har han kanskje bare fått den foliert og satt på m performance klistremerke

Det eneste sideskjørt M Performance tingen til F10 er den sorte folien med M Performance teksten. Delenr. 51142240803  ;-) 462.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...