Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

M-Performance folie ser bare helt løk ut i mine øyne, i alle fall på lyse biler. De skaper en illusjon av at bilen er høyere enn den faktisk er - på linje med ulakkerte hjulbuer, og det er vel ikke akkurat det man vil med en F10. Kan sikkert så greit ut på mørk bil, men ser likevel ikke poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-Performance folie ser bare helt løk ut i mine øyne, i alle fall på lyse biler. De skaper en illusjon av at bilen er høyere enn den faktisk er - på linje med ulakkerte hjulbuer, og det er vel ikke akkurat det man vil med en F10. Kan sikkert så greit ut på mørk bil, men ser likevel ikke poenget.

Jeg skjønner hva du mener. Jeg tenkte egentlig mest på å beskytte sideskjørtene mot steinsprut osv, synes disse er utsatt for veldig mye. Ser jo nesten ikke ut etter et par år så da tenkte jeg på en slik m performance liste/folie som hadde sett kanskje litt kult og samtidig beskyttet lakken. Men skjønner poenget ditt, ser sikkert kult ut på bilde men ikke i virkeligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik vil dette se ut på min bil. Ikke akkurat den store endringen men vil se litt kult ut på mørk bil og samtidig beskytte lakken. Jeg fikk mine lakkert ifjor og de kan fort bli stygge i lakken igjen. Også vil sikkert ikke bilen se høyere ut heller siden jeg har mørk farge på bilen.

post-66567-0-82009600-1425813652_thumb.j

post-66567-0-10397600-1425813667_thumb.j

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ble kult, jeg :) På svart bil er det ikke så stor kontrast. Jeg har tidligere prøvd å legge vinylen selv, og det var no herk... De var uoriginale fra ebay da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ble kult, jeg :) På svart bil er det ikke så stor kontrast. Jeg har tidligere prøvd å legge vinylen selv, og det var no herk... De var uoriginale fra ebay da.

Skjønner. Leste på nettet at de uoriginale ikke har så god kvalitet. Tåler ikke sterke avfettinger heller. Bestiller nok de originale imorgen så får vi se hvordan det vil se ut i virkeligheten Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk titt kjapt på bilen din i dag når jeg var hos Auto skade. Må si at du har en kjempe fin kombo med senk, felger osv. :)

Tusen takk skal du ha :) ja den står der idag, skal ha vekk et par riper (spot repair) de er de eneste jeg stoler På. Også griser dem aldri inne i bilen slik som mange andre verksted ansatte gjør :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like fin i virkeligheten som på bilene! Jeg er sikker på at jeg så deg i rundkjøringen ved elkjøp. Satt på nødlys, men fikk ingen respons :P

Var dette igår? Rundt 2250 tiden? Møtte på en heftig fin hvit bmw ved rundkjøringen. Jeg kom i litt høy fart måtte bremse litt hardt hehe :) jeg så deg slå på nødlys men rakk ikke å reagere kjapt nok hehe Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasen F10 du har, hvordan er det med sånn spot repair? Virker det bra? Har fått en saftig steinsprut på panseret i vinter som jeg tenkte å få ordnet opp i,

Takk for det :) det blir helt perfekt i mine øyne men det kommer også ann på hvem som utfører jobben. Kan varmt anbefale auto skade Terje schie på lørenskog. Utrolig dyktige folk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...