Fahad Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 (endret) Hva var det du prøvde å si her? At du ikke kan foliere bilen din rød, ettersom den vil vekke for mye oppmerksomhet når du er ute på (kriminell) tokt? Hehe nei langt i fra jeg har opplevd at jeg har blitt stoppet et par ganger ved lørenskog av politiet, enda så ser bilen veldig vanlig ut men jeg har aldri opplevd dette de gangene jeg har kjørt nissan leaf som kona eier kan hende at det bare har vært tilfeldig men opplevde dette også med min gamle E60. Og rød bil er jo ikke akkurat den som er minst synlig hehe det pinligste er jo at jeg ble stoppet på samme dag som bryllupsdagen min med kona ved siden av Endret April 4, 2015 av Fahad Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Har bestemt meg for å lakkere bremsecaliperne men er litt usikker på hvilken farge jeg skal gå for. Har valg mellom blå, rød og gul. M klistremerker har jeg liggende. Noen tips for hvilken farge jeg burde gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 (endret) Gå for gul. Lakkerte nettopp bremsecalipperne gule på min søsters E60 (svart bil) og det blir en veldig stilig kombinasjon.Jeg ville dog droppet M-klistremerkene. Jeg hadde på slike klistremerker i fjor, men fjernet de i år. For det første er det et jævlig styr når du sprayer og lakkerer, for du må vente lenge før du går på med klarlakken hvis ikke fargen skal renne ned og utover M-merket. For det andre så ser calipperne mye raskere skitne ut når bremsestøvet legger seg over klistremerket. Det ser fint ut første måneden eller to, også ser det dessvere ikke like kult ut resten av sommeren. Endret April 13, 2015 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Gå for gul. Lakkerte nettopp bremsecalipperne gule på min søsters E60 (svart bil) og det blir en veldig stilig kombinasjon. Jeg ville dog droppet M-klistremerkene. Jeg hadde på slike klistremerker i fjor, men fjernet de i år. For det første er det et jævlig styr når du sprayer og lakkerer, for du må vente lenge før du går på med klarlakken hvis ikke fargen skal renne ned og utover M-merket. For det andre så ser calipperne mye raskere skitne ut når bremsestøvet legger seg over klistremerket. Det ser fint ut første måneden eller to, også ser det dessvere ikke like kult ut resten av sommeren. Tusen takk for tipset. Da dropper jeg disse klistremerkene. Jeg tenkte faktisk mest på rød eller gul. Blå blir så lite synlig på blå/sort bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 (endret) Da bestilte jeg to slike: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/570/2394681 Trenger ikke å bruke klarlakk over disse ifølge GS Endret April 13, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Det sier de nok ja, men jeg ville brukt det likevel Etter jeg begynte med klarlakk over holder de seg penere mye lengre, for skitten fester seg ikke så lett. Varmebestandig klarlakk har de f.eks. på BilXtra også videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Det sier de nok ja, men jeg ville brukt det likevel Etter jeg begynte med klarlakk over holder de seg penere mye lengre, for skitten fester seg ikke så lett. Varmebestandig klarlakk har de f.eks. på BilXtra også videre.Skjønner, da blir det en tur innom bilxtra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Hvis du har felg voks så fungerer den også bra på caliperne. Lettere å fjerne møkka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Hvis du har felg voks så fungerer den også bra på caliperne. Lettere å fjerne møkka Mener du istedenfor klarlakk? Har ikke noe felgvoks liggende men de har sikkert noe på BilXtra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Prøv SW Autobahn. Den er knallgod! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Mener du istedenfor klarlakk? Har ikke noe felgvoks liggende men de har sikkert noe på BilXtra. Nei nei. Du legger det på etter klarlakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Nei nei. Du legger det på etter klarlakken Da er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 For en tøff bil du har! Her skal jeg følge med Har også kjøpt meg en F10 520D. Lurer på om du kan høre turboen ule innvendig? det kan man på min og det stusser jeg veldig på. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 For en tøff bil du har! Her skal jeg følge med Har også kjøpt meg en F10 520D. Lurer på om du kan høre turboen ule innvendig? det kan man på min og det stusser jeg veldig på. Mvh Tusen takk skal du ha. Hører faktisk ingenting bortsett fra litt dekkstøy. Disse bilene er så godt isolerte så Det var veldig rart at du kan høre turboen på din HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Tusen takk for svar! Da skal jeg definitivt ta kontakt med bilia imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå