Fahad Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Takk skal dere ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Jeg får vel fortsette med litt fra dagens innsats En liten 50/50 med Rupes 15 med UHS polish og orange Uberpute Ferdig polert og vokset med Swissvax Concorso US sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Flott og se at folk med nye biler steller så pent med dem 90% av nye Bmw jeg møter langs veiene er alltid inngrodd i dritt Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 WOw! Forbløffende! Du er helt rå Tobiasw. Er en grunn til at jeg pleier å overlate slike ting til deg! tobiasw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Meget oppegående Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Veldig hyggelig å høre Sent from my iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Flott og se at folk med nye biler steller så pent med dem 90% av nye Bmw jeg møter langs veiene er alltid inngrodd i dritt X2 i tillegg når man jobber med BMW daglig ser man MYE rart ! Tar man på lakken er det som å ta på 80 korning sandpapir! uten å gå nærmere inn på hvordan det ser ut inni bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Veldig hyggelig å høre Sent from my iPhone Kjempe bra jobb. Blir det lagt ut noe om denne jobben på dcn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Tusen takk Har lagt ut de samme bildene i loggen min, men ikke noe mer foreløpig. Hadde vært gøy å laget en S&S snart, har forsåvidt lovet Fahad å lage S&S på bilen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Tusen takk Har lagt ut de samme bildene i loggen min, men ikke noe mer foreløpig. Hadde vært gøy å laget en S&S snart, har forsåvidt lovet Fahad å lage S&S på bilen en gang Tusen takk for en herlig utført jobb som alltid Tobias! jeg er meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Tusen takk for en herlig utført jobb som alltid Tobias! jeg er meget fornøyd Tusen takk, det var hyggelig å høre Du skal ha skryt for hvor flink du er til å holde den fin! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Tok denne nå HenrikSolberg, Walkabout og Jan Christian Huus reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 (endret) Noen som har forslag til noen kule 20"? Skal brukes som vinterfelger. Ikke gs felger Endret Juni 6, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 (endret) http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=59070381&q=F10%2Bm4&sort=0&sub_category=1.90.82&category=0.90&product_category=2.90.82.6&ref=fas Endret Juni 6, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå