BimmerFan! Skrevet Oktober 30, 2015 Skrevet Oktober 30, 2015 Bilen din er etter min mening forumets tøffeste F10 keep up the good work!
Fahad Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2015 Bilen din er etter min mening forumets tøffeste F10 keep up the good work!Takk for det BimmerFan! Hyggelig å høre du må slenge ut noen bilder av bilen din også BimmerFan! reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2015 Kom over disse på ebay http://m.ebay.co.uk/itm/331626117461?_mwBanner=1 Frister veldig, men prisen er litt for stiv
Fahad Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2015 (endret) Meget fint interiør Hva har du idag?Har alcantara. Alltid hatt skinn men gikk for alcantara denne gangen. Savner skinn Endret Oktober 30, 2015 av Fahad
Gorg Skrevet Oktober 30, 2015 Skrevet Oktober 30, 2015 Aldri hatt skinn før nå, så motsatt for meg. Skjønner deg godt.
Fahad Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2015 En liten luftetur Makky123, tobiasw og BimmerFan! reagerte på dette 3
BimmerFan! Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 Kunne du skrevet hva vinterfelgene dine heter for noe, og gjerne hva de kostet
Fahad Skrevet November 1, 2015 Forfatter Skrevet November 1, 2015 Kunne du skrevet hva vinterfelgene dine heter for noe, og gjerne hva de kostet De heter Z Performance. Hvis du går inn på hjemmesiden dems på Facebook eller instagram så ser du at de lager veldig kule felger anbefaler å ta en titt på zp8 utgaven. De koster 18800 i butikken BimmerFan! reagerte på dette 1
Fahad Skrevet November 1, 2015 Forfatter Skrevet November 1, 2015 (endret) Var egentlig disse jeg hadde mest lyst på men de kunne de ikke skaffe av en eller annen grunn (ZP08) Endret November 1, 2015 av Fahad
Blade Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 ZP8 er nydelige felger, vurderer disse til sommeren til min bil, da i 20". Aldri før hørt om Z-Performance, og finner de egentlig bare wheelshop.no - som jeg heller ikke har hørt om. Prisene er litt over "biliigmerker". Er dette kvalitetsfelger? Lurer også på wheelshop.no.
Fahad Skrevet November 1, 2015 Forfatter Skrevet November 1, 2015 (endret) ZP8 er nydelige felger, vurderer disse til sommeren til min bil, da i 20". Aldri før hørt om Z-Performance, og finner de egentlig bare wheelshop.no - som jeg heller ikke har hørt om. Prisene er litt over "biliigmerker". Er dette kvalitetsfelger? Lurer også på wheelshop.no.Tja..har hørt at de er helt greie. Mye bedre enn gs kvalitet. Merker at disse ikke er spesielt tunge heller som gs felger. ZP8 er veldig fine hvis du har instagram så anbefaler jeg deg å ta en titt der de har lagt ut knall fine bilder Endret November 1, 2015 av Fahad
ahj Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 En liten luftetur Kjente trakter du er på her. Bor veldig nærme for å si det sånn. Kjempe lekkert som alltid
Fahad Skrevet November 1, 2015 Forfatter Skrevet November 1, 2015 Kjente trakter du er på her. Bor veldig nærme for å si det sånn. Kjempe lekkert som alltid Da er vi nesten naboer bor bare 10 minutter unna. Takk for det, ahj ahj reagerte på dette 1
Fahad Skrevet November 5, 2015 Forfatter Skrevet November 5, 2015 (endret) Hos Bernhard Brynildsen idag. Bilen skal få seg skikkelig vask med god voks tilslutt Endret November 5, 2015 av Fahad Mr Mykland, BimmerFan!, Makky123 og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå