Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Kunne du skrevet hva vinterfelgene dine heter for noe, og gjerne hva de kostet :)

De heter Z Performance. Hvis du går inn på hjemmesiden dems på Facebook eller instagram så ser du at de lager veldig kule felger :) anbefaler å ta en titt på zp8 utgaven. De koster 18800 i butikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZP8 er nydelige felger, vurderer disse til sommeren til min bil, da i 20". Aldri før hørt om Z-Performance, og finner de egentlig bare wheelshop.no - som jeg heller ikke har hørt om. Prisene er litt over "biliigmerker". Er dette kvalitetsfelger? Lurer også på wheelshop.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZP8 er nydelige felger, vurderer disse til sommeren til min bil, da i 20". Aldri før hørt om Z-Performance, og finner de egentlig bare wheelshop.no - som jeg heller ikke har hørt om. Prisene er litt over "biliigmerker". Er dette kvalitetsfelger? Lurer også på wheelshop.no.

Tja..har hørt at de er helt greie. Mye bedre enn gs kvalitet. Merker at disse ikke er spesielt tunge heller som gs felger. ZP8 er veldig fine :) hvis du har instagram så anbefaler jeg deg å ta en titt der :) de har lagt ut knall fine bilder :) Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...