EAustevoll Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 En helt nydelig F10! Felgene er som skapt for bilen Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2016 1 time siden, Gorg skrev: Helt perfekte felger til F10 dette! Men legg ut flere bilder Det skal jeg gjøre, Gorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2016 43 minutter siden, EAustevoll skrev: En helt nydelig F10! Felgene er som skapt for bilen Kunne ikke vært mer enig 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2016 (endret) Har Kjøpt meg en slik koffertlokk spoiler. Avbestilte den andre. Gleder meg til å få den på ☺ Endret Mars 23, 2016 av Fahad Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 Fyfader så deilig den F10'n din er Jeg må tørre å påstå at denne er en av Norges tøffeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 8 timer siden, BimmerFan! skrev: Fyfader så deilig den F10'n din er Jeg må tørre å påstå at denne er en av Norges tøffeste Tusen takk for det BimmerFan kjempe hyggelig å høre BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 fy faaaaaaaaaaaan! det ble bra med hjula! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 5 timer siden, Freakshow skrev: fy faaaaaaaaaaaan! det ble bra med hjula! Ja det ble faktisk veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 (endret) Endret Mars 24, 2016 av Fahad Gorg, Dal-z, flobben og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Ikke for å være spydig, men nå som du har gjort så mye med omtrent hele bilen så vil det vel være naturlig å bytte bremser? På 21" felger ser originalbremsene litt små ut Ellers ser bilen strøken ut som vanlig! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 (endret) 1 time siden, Gorg skrev: Ikke for å være spydig, men nå som du har gjort så mye med omtrent hele bilen så vil det vel være naturlig å bytte bremser? På 21" felger ser originalbremsene litt små ut Ellers ser bilen strøken ut som vanlig! Forslag mottas med stor takk 👍 Er faktisk helt enig med deg, skal se hva jeg får gjort ☺ Må undersøke med GS Endret Mars 25, 2016 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Er jo noe jeg også ønsker å gjøre, men vanskelig å rettferdiggjøre innkjøp av M Performancebremser til 27000.. Lett litt etter brukte M3 bremser og 335 bremser, men lite å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 (endret) 7 timer siden, Gorg skrev: Er jo noe jeg også ønsker å gjøre, men vanskelig å rettferdiggjøre innkjøp av M Performancebremser til 27000.. Lett litt etter brukte M3 bremser og 335 bremser, men lite å finne. Ja det koster en del, men det spørs hvor mye mer penger jeg vil bruke på denne bilen siden jeg venter spent på nye 5 serien. Men bilen er fremdeles som ny, kun gått 49000 km Endret Mars 25, 2016 av Fahad Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Forumets peneste F10 dette! Ville aldri vurdert å gjøre noe med bremsene på en 520d, gitt hvor kostbart det er. Det jeg dog ville vurdert, er å få en litt heftigere farge på calipperne - type rød, gul eller oransje. Du må legge ut noen interiørbilder også en dag Kun 49.000 km ja, da er den såvidt innkjørt. Har kjørt 45.000 km på min bare siden jeg hentet den i Tyskland for litt over to år siden. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 4 timer siden, Walkabout skrev: Forumets peneste F10 dette! Ville aldri vurdert å gjøre noe med bremsene på en 520d, gitt hvor kostbart det er. Det jeg dog ville vurdert, er å få en litt heftigere farge på calipperne - type rød, gul eller oransje. Du må legge ut noen interiørbilder også en dag Kun 49.000 km ja, da er den såvidt innkjørt. Har kjørt 45.000 km på min bare siden jeg hentet den i Tyskland for litt over to år siden. Tusen takk for det, Walkabout Hvis det koster såpass mye som det Gorg nevnte ovenfor er det helt uaktuelt, men å bytte farge på calipperne kunne jeg godt tenkt meg, gjerne rød! Rød og blå/sort er en fin kombinasjon ☺ Skulle ønske at jeg var mer avhengig av bilen enn det jeg er. Det hender at den blir stående i garasjen før den må luftes litt. Savner det å være avhengig av bilen for å komme seg til jobb ☺ Skal få tatt noen interiørbilder også. Har en kompis som har kjøpt seg en hvit F10 så det blir en fotoshoot sammen med bilen hans neste gang ☺ Må få takke deg, Walkabout for alle tipsene du har gitt meg når det gjelder denne bilen her Har blitt en del pm'er til deg 😂 Gorg og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå