Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Ikke for å være spydig, men nå som du har gjort så mye med omtrent hele bilen så vil det vel være naturlig å bytte bremser? 

På 21" felger ser originalbremsene litt små ut :-o

Ellers ser bilen strøken ut som vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Ikke for å være spydig, men nå som du har gjort så mye med omtrent hele bilen så vil det vel være naturlig å bytte bremser? 

På 21" felger ser originalbremsene litt små ut :-o

Ellers ser bilen strøken ut som vanlig!

Forslag mottas med stor takk 👍 Er faktisk helt enig med deg, skal se hva jeg får gjort ☺ Må undersøke med GS 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo noe jeg også ønsker å gjøre, men vanskelig å rettferdiggjøre innkjøp av M Performancebremser til 27000.. 

Lett litt etter brukte M3 bremser og 335 bremser, men lite å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gorg skrev:

Er jo noe jeg også ønsker å gjøre, men vanskelig å rettferdiggjøre innkjøp av M Performancebremser til 27000.. 

Lett litt etter brukte M3 bremser og 335 bremser, men lite å finne.

Ja det koster en del, men det spørs hvor mye mer penger jeg vil bruke på denne bilen siden jeg venter spent på nye 5 serien. Men bilen er fremdeles som ny, kun gått 49000 km 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumets peneste F10 dette! Ville aldri vurdert å gjøre noe med bremsene på en 520d, gitt hvor kostbart det er. Det jeg dog ville vurdert, er å få en litt heftigere farge på calipperne - type rød, gul eller oransje. Du må legge ut noen interiørbilder også en dag :)

Kun 49.000 km ja, da er den såvidt innkjørt. Har kjørt 45.000 km på min bare siden jeg hentet den i Tyskland for litt over to år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Walkabout skrev:

Forumets peneste F10 dette! Ville aldri vurdert å gjøre noe med bremsene på en 520d, gitt hvor kostbart det er. Det jeg dog ville vurdert, er å få en litt heftigere farge på calipperne - type rød, gul eller oransje. Du må legge ut noen interiørbilder også en dag :)

Kun 49.000 km ja, da er den såvidt innkjørt. Har kjørt 45.000 km på min bare siden jeg hentet den i Tyskland for litt over to år siden.

Tusen takk for det, Walkabout :) Hvis det koster såpass mye som det Gorg nevnte ovenfor er det helt uaktuelt, men å bytte farge på calipperne kunne jeg godt tenkt meg, gjerne rød! Rød og blå/sort er en fin kombinasjon ☺

Skulle ønske at jeg var mer avhengig av bilen enn det jeg er. Det hender at den blir stående i garasjen før den må luftes litt. Savner det å være avhengig av bilen for å komme seg til jobb ☺ 

Skal få tatt noen interiørbilder også. Har en kompis som har kjøpt seg en hvit F10 så det blir en fotoshoot sammen med bilen hans neste gang ☺

Må få takke deg, Walkabout for alle tipsene du har gitt meg når det gjelder denne bilen her :) Har blitt en del pm'er til deg 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...