RS-Heggem Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 De stod faktisk låst fast, den hadde låst seg helt fast i P modus. Håper bare ikke at flere ting har gått i stykker Da burde nok vedkommende brukt brillen bak på bilen, å dratt den etter seg til verksted. Ansvarsløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 Da burde nok vedkommende brukt brillen bak på bilen, å dratt den etter seg til verksted. Ansvarsløst.Der stod det biler. Bilen stoppet heldigvis på siden av veien eller så hadde jeg blokkert veien for alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 (endret) Det ble aldri skrevet noe skademeldingsskjema, noe som er min feil jeg ble nok bare litt satt ut pga det som skjedde men jeg fikk et nr av vedkommende som jeg skulle ringe på og det skulle visst være sjefen hans og når jeg ringte idag på det nr som ga han meg et tilbud om å dra til et lakk verksted på Holmlia og få reparert fangeren der..Han nevnte heller ikke skademeldingsskjema syns det er veldig rart at Falck skal prøve seg på denne måten men dette takket jeg selvfølgelig nei til. Så imorgen blir det en tur innom hos dem..jeg har ihvertfall meldt ifra til mitt forsikringsselskap og fått det registrert Endret Desember 16, 2014 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Ta det lenger opp i Falck-systemet om de ikke vil samarbeide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 (endret) Da er bilen hel og fin igjen. Fått nytt front fanger, ny M Performance grill og nytt reg nr Endret Januar 20, 2015 av Fahad Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Lekkert Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Så bra, godt at det ordnet seg Men hvorfor nytt regnummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Herlig Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 (endret) Så bra, godt at det ordnet seg Men hvorfor nytt regnummer?Under skaden ble skiltet knekt i to og jeg kastet den men når jeg var innom verkstedet fikk jeg vite at det skulle jeg ikke ha gjort fordi da får dem ikke bestilt et nytt skilt med samme reg nr så da måtte innom politiet og melde dem tapt men jeg er mer fornøyd med DP enn ZZ hehe Endret Januar 20, 2015 av Fahad Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Så bra! Hvor ble det lakkert? Dekket forsikring alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Så bra! Hvor ble det lakkert? Dekket forsikring alt? Auto skade Terje schie har levert tre biler der til nå og de er så utrolig dyktige..ja forsikringen dekket alt. Ble en skade på 32 000 kr eksklusiv leie bil for 8 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Auto skade Terje schie har levert tre biler der til nå og de er så utrolig dyktige..ja forsikringen dekket alt. Ble en skade på 32 000 kr eksklusiv leie bil for 8 dager Såpass ja! Bra det ordnet seg, og bra de er dyktige til å lakkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 (endret) Såpass ja! Bra det ordnet seg, og bra de er dyktige til å lakkere De jobber for bavaria og porsche. Blir en tur innom hos deg i april mnd da skal jeg ha full shine med motorvask. Endret Januar 20, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Grom f10 følger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå