MartinBratteberg Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 (endret) Hei! Kjøpte meg ny bil nå for noen måneder siden, min tredje BMW. Jeg kom tilfeldig over bilen på finn.no og ble helt frelst Bilen er en BMW E46 320CD 2004 mod. Her er et bilde av gliset Utstyrslisten: Standard utstyr: S210A Dynamic Stability Control S255A Sportsratt i skinn airbag S520A Tåkelys S548A Kilometer speedometer S550A Kjørecomputer S832A Batteri i bagasjerommet S851A Tysk språkversjon Spesial utstyr: S1CAA Utvalg COP relevante biler S205A Automatgir S235A Avtakbart hengerfeste S249A Multifunksjon for rattet S279A BMW LA hjulet, stjerne eiker 45 S320A Utelatelse av modellbetegnelse S415A Roller solskjerming bak S428A Varseltrekant og førstehjelpsskrin S438A Fint treverk trim S441A Røyking pakke S473A Front armlene S481A Sportseter S494A Setevarme fører/passasjer S495A Trepunktsbelte og hodestøtte bak senter S502A Lyktespyleranlegg S521A Regnsensor S522A Xenonlys S534A Automatisk klimaanlegg S650A CD-spiller S661A Radio BMW Forretninger (C43) S775A Headliner antrasitt S785A Hvite blinklys S818A Hovedbryter for batteri S842A Kaldt land/klima versjon S850A Ekstra. Tank av gasseksport S863A Dealer Directory Europa S888A Innebygde kjøretøy dansk litteratur S896A Daytime driving lysbryter S8SPA Kontrollenhet COP S925A Transport beskyttelse pakken Planer for bilen:(X) Sorte nyrer ( ) Fikse småriper og rust (Skal til lakk snart) ( ) Nye skrudde felger (Har RS2 ligggendes, holder på med oppusing) (X) LED-Skiltlys (X) Nye skilt (/) M-tech 2 fangere (Fremfanger på veg i posten, bakfanger klar for lakk) (/) M-tech 2 sideskjørt (Mangler lakk) (/) M3 speil (Mangler lakk) (/) Senk (Supersport black evolution liggendes, monteres fortløpende) (X) Sote blinklys sider (X) CCFL AE + sotet blink (/) Nytt interiør (Mangler rengjøring/klargjøring og montering) Er ikke store planene, men kommer kanskje mer med tiden Slenger med noen ekstra bilder! Bilen har vert hos RATS i en god stund nå og ventet på å bli fikset. Var skadet clutch converter på bilen og litt slitasje på girkasse.. Men bilen er fikset nå, og min stefar kjører den opp fra RATS til hvor jeg bor i morgen, så gler meg som bare juling! (Er litt bug med bildene, jeg vet...) Ser frem til tilbakemeldinger Endret August 21, 2016 av MartinBratteberg mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Pen bil ! Er da ett strøkent og bra utgangspunkt dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Pen bil ! Er da ett strøkent og bra utgangspunkt dette her Takk for det! Så kjekt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 En liten update!Er endel bilder, men synest det er kjekkest sånn Igår begynte jeg på å bytte til 1-din spiller med vippeskjerm. Først var det da å ta av lister. Var ikke noe problem, bare meget sketchy.. Ville da ikke sprekke listeverket Ut med spilleren var da greit.Så var det ut med hanskerom for å få trekt igjennom aux og usb-forlenger Så var det å prøve å få til kablene skikkelig. Prøvde maaange ganger, ble mindre og mindre rot..Meeen siden spilleren min har maaange utganger bak, og ingen av phonoutganger eller video er i spiller, men ledning ut i fra med tilkobling + alle overganger av iso osv bak, så ble det litt for mye... Så da var det å ta ut "aircondition-modulen" og omrokkere og sy ihop ledninger og kabler.Det ble til slutt så ryddig Og etter litt makking kom den seg helt inn spilleren Men får desverre ikke på igjen listeverk, ser ikke ut til å passe... Så skal kontakte Bass Brothers som solgte meg ramme å finne ut av om det er noe feil med den e.l... For er ikke helt rett passform Så var det tid for å montere de plastidippede nyrene jeg har hatt liggende! Først ut med det gamle!Og så det nye og meget etterlengtede resultatet har gledd meg meget til dette!Kommer flere updates så snart ting skjer og jeg får ting.Er det noen som har tips ang. stereo? Og kommenter gjerne hva du syntes om oppdateringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Grattis med pen E46. Kjekt å se standard fangere på disse. Er jo egentlig ganske sjeldent i det store M-Tech havet. Så håper du vil beholde den slik De rammene er helt håpløse ja... Har montert en del av de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Grattis med pen E46. Kjekt å se standard fangere på disse. Er jo egentlig ganske sjeldent i det store M-Tech havet. Så håper du vil beholde den slik De rammene er helt håpløse ja... Har montert en del av de der. Takker! Er helt enig ang. fanger (hvertfall fremme). Har du noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Pen bil! Du må kanskje endre signaturen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Pen bil! Du må kanskje endre signaturen din nå Takk for det Haha, prøvde, men får ikke til linkene skikkelig etter bimmers ble oppdatert, så har ikke rukket å gjøre det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Takker! Er helt enig ang. fanger (hvertfall fremme). Har du noen tips? Jepps. Original fremme og M-Tech bak Tja, blir vel Dremelen det. Litt sliping på endene ved skruefestene. Mener trelistene tar borti ramma i bakkant ved skruene. Sleng opp et bilde av hvordan det ser ut når du har prøvd å sette den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Jepps. Original fremme og M-Tech bak Tja, blir vel Dremelen det. Litt sliping på endene ved skruefestene. Mener trelistene tar borti ramma i bakkant ved skruene. Sleng opp et bilde av hvordan det ser ut når du har prøvd å sette den på. Så det blir sliping av plastikken til den ettermonterte rammen, om jeg forsto deg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Ja. Men se først hvor det tar i da. Eller, aller først kan du jo klage på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Du skulle ha installert en orginal fit spiller heller. 1 din spillere i e46 ser ganske så uorginalt ut.. Tips: Denne passer rett inn. Flytte ned klimapanelet, og alt virker med det orginale i bilen. knapper på ratt osv..... http://www.ebay.com/itm/180820444695?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Du skulle ha installert en orginal fit spiller heller. 1 din spillere i e46 ser ganske så uorginalt ut.. Tips: Denne passer rett inn. Flytte ned klimapanelet, og alt virker med det orginale i bilen. knapper på ratt osv..... http://www.ebay.com/itm/180820444695?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Hmm.. skal tenke litt på dette. Men er litt kjipt når spiller og overganger har kostet meg 5k til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Kronisk skeptisk til disse "original-look" spillerne. Under 3000 spenn for noe sånt kan jo ikke være bra. Nei da holder jeg meg heller enten til den originale og hiver på en forsterker eller stapper inn noe anerkjent merke med kvalitet. Hilsen tidligere svoren Alpine-fantast som nå er OEM-fantast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå