Gå til innhold

Martin's E46 Coupe & E21 323i - Deleplukking til E21

Anbefalte innlegg

E21:

Har vært sta å hentet ny E21 idag! 320 6'er forgasser. Delebil i hovudsak. Var dessverre meget lite for meg å ta en håpt på. Om noen er int i et prosjekt eller delebil, så PM meg :)

Edit: Ser ut som om her er litt alikevel, blant annet girkasse. Så kan ta en stund før den evt blir solgt :)

Her er noen bilder fra henting

image.jpegimage.jpeg

Tok ikke flere bilder, blir sikkert mer om der er noen interesse ;)

Endret av MartinBratteberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danskiii skrev:

Her er interesse ja :P Pris ish tenker du? Hvordan er den for rust?

Usikker egentlig, har også en til interessert! Du får gi meg et bud på PM ;) har ikke rukket å se så mye over den når det gjelder rust. Er rustet på bakplaten, men fulgte med en ny (ikke fabrikk ny, men kappet ut av en bil). Ellers såg jeg det var tektylert i hjulbuer osv. Skal kike litt mer på den i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E21:
I går så var jeg hos en kollega i naustet og fikk med meg deler og felger som han donerte vekk :D
IMG_1440.JPGIMG_1441.JPGIMG_1411.JPG

Sjalusiet passet ikke bilen. Skal prøve å finne ut av hva bil det passer.

Ellers har jeg i går og i dag plukket litt diverse som jeg trenger til bilen. Er så deilig å bare kjøre en liten tur å kunne plukke det som mangler/er defekt. Gjør det mye enklere å få resultatet jeg vil oppnå. Strøken bil, med alt av små detaljer på plass ;)

Deksel til lykter
IMG_1431.JPG

Komplett sett med låser, sann jeg får alt på en nøkkel (Vertfall utenom bensinlokk) :D
IMG_1429.JPG

Hattehylle trekk, da den som er der er modifisert
IMG_1430.JPG
IMG_1428.JPG

Diverse midtkonsoller. En av de må vel ha bra fungerendes deler for askebegeret mitt :P

IMG_1436.JPG

Panserlås er rustet fast, usikker på om det hjelper å smøre, så hentet ny :)

IMG_1452.JPG

Første steg i restaurering, haha :lol:

IMG_1442.JPGIMG_1443.JPG

Fant også noe original verktøy, tenkte jeg skulle prøve ut Bilt-Hamber Deox-Gel'en min på dette, kanskje mulig å redde [-o<

IMG_1435.JPG

Så var det å ta av panser for lettere å komme til ved arbeid som venter :)

IMG_1446.JPG

Ellers er det ikke stort mere nå. Blir sikkert å ta ut fjører i morgen og sjekke topplager på begge bilene bak, for å se hvilke som er best. Ellers prøve å få ut vifteblad på motor da mitt har noen knekte deler på, og delebil har bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...