MartinBratteberg Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 (endret) E21: Har vært sta å hentet ny E21 idag! 320 6'er forgasser. Delebil i hovudsak. Var dessverre meget lite for meg å ta en håpt på. Om noen er int i et prosjekt eller delebil, så PM meg Edit: Ser ut som om her er litt alikevel, blant annet girkasse. Så kan ta en stund før den evt blir solgt Her er noen bilder fra henting Tok ikke flere bilder, blir sikkert mer om der er noen interesse Endret August 20, 2016 av MartinBratteberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 @danskiii danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 Her er interesse ja Pris ish tenker du? Hvordan er den for rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet August 20, 2016 Forfatter Share Skrevet August 20, 2016 1 time siden, danskiii skrev: Her er interesse ja Pris ish tenker du? Hvordan er den for rust? Usikker egentlig, har også en til interessert! Du får gi meg et bud på PM har ikke rukket å se så mye over den når det gjelder rust. Er rustet på bakplaten, men fulgte med en ny (ikke fabrikk ny, men kappet ut av en bil). Ellers såg jeg det var tektylert i hjulbuer osv. Skal kike litt mer på den i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet August 20, 2016 Forfatter Share Skrevet August 20, 2016 Lurer på nå om jeg skal ta girkassen, så blir nok å vente en stund før den evt blir solgt, til info om det er noen spesifike deler noen er ute etter, PM, kan hende jeg har ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet August 21, 2016 Forfatter Share Skrevet August 21, 2016 E21: I går så var jeg hos en kollega i naustet og fikk med meg deler og felger som han donerte vekk Sjalusiet passet ikke bilen. Skal prøve å finne ut av hva bil det passer. Ellers har jeg i går og i dag plukket litt diverse som jeg trenger til bilen. Er så deilig å bare kjøre en liten tur å kunne plukke det som mangler/er defekt. Gjør det mye enklere å få resultatet jeg vil oppnå. Strøken bil, med alt av små detaljer på plass Deksel til lykter Komplett sett med låser, sann jeg får alt på en nøkkel (Vertfall utenom bensinlokk) Hattehylle trekk, da den som er der er modifisert Diverse midtkonsoller. En av de må vel ha bra fungerendes deler for askebegeret mitt Panserlås er rustet fast, usikker på om det hjelper å smøre, så hentet ny Første steg i restaurering, haha Fant også noe original verktøy, tenkte jeg skulle prøve ut Bilt-Hamber Deox-Gel'en min på dette, kanskje mulig å redde Så var det å ta av panser for lettere å komme til ved arbeid som venter Ellers er det ikke stort mere nå. Blir sikkert å ta ut fjører i morgen og sjekke topplager på begge bilene bak, for å se hvilke som er best. Ellers prøve å få ut vifteblad på motor da mitt har noen knekte deler på, og delebil har bra danskiii og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 E21: I dag har jeg plukket sikkert de siste delene for denne gang og klargjort bil for henting. Ellers har jeg satt på spenning på bilen og sjekket det elektriske. Alt ser ut til å fungere slik det skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 E21: Fikk pakke i går fra koed Dessverre så var boksen til remhjulet tom... Ellers så er delebilen blitt solgt. Blir mest sannsynelig hentet i morgen danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå