Mbjerke1 Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Har du ikke en del biler du nå? [emoji14] Blir vel ikke mye bruksbil hvis du skal skamsenke den [emoji14]Har vell 4 nå det som er fint med bruksbil er att man kan skrape den i filler Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Pen E39 du hadde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 ja gabz er litt spessiel der kan man si! litt spesiell? fyren er skada Neida, vær sin smak Veldig pen E39 du har synd jeg ikke fikk tak i de felgene når du solgte de. Hadde sett bra ut på E60 tror jeg. Åssen felger skal du ha nå? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2016 Pen E39 du hadde! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2016 litt spesiell? fyren er skada Neida, vær sin smak Veldig pen E39 du har synd jeg ikke fikk tak i de felgene når du solgte de. Hadde sett bra ut på E60 tror jeg. Åssen felger skal du ha nå? Har enda ikke fått bestemt meg, så er usikker ennå men blir vell noe 3 delt værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2016 Reiv av fangeren idag siden jeg skal ha ny! Men spørsmålet er, kunne facelift vært noe for denne eller burde jeg holde meg til m5 fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 M5 er finest, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 M5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Jeg har original Facelift fanger, og kunne tenkt meg Mfanger så om du vil bytte si nå bare ifra^^ eller om du vil selge den du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Har igrunnen litt troen på facelift fanger på denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Hadde holdt en knapp på faceliftfront ja:) slenger med et bilde av en kompis sin med facelift fanger og moderat senk Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Jeg vurderer og facelift front nå da jeg må ha ny fanger, syns det er litt kult, og noe ikke alle har:) Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Greitt at facelift ikke er noe alle har, men å sette på facelift fanger på denne blir en mega nedgradering. Er ikke kult med skiboks på taket bare fordi ikke alle har det, på samma viset er det med facelift fanger. Khaugen, Freakshow, Mbjerke1 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2016 Det blir nok ny M5 fanger igjen og ei slags leppe Nye felger er bestilt også! Åssen felger det er forblir hemmelig liten stund williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2016 Noen som har noe camberplater og anbefale meg? Må til med litt mer camber til våren med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå