Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke en del biler du nå? [emoji14] Blir vel ikke mye bruksbil hvis du skal skamsenke den [emoji14]

Har vell 4 nå :-P det som er fint med bruksbil er att man kan skrape den i filler :-D
Skrevet

ja gabz er litt spessiel der kan man si! :D

litt spesiell? fyren er skada :P Neida, vær sin smak :)

Veldig pen E39 du har :)

synd jeg ikke fikk tak i de felgene når du solgte de. Hadde sett bra ut på E60 tror jeg.

Åssen felger skal du ha nå? :)

Skrevet

litt spesiell? fyren er skada :P Neida, vær sin smak :)

Veldig pen E39 du har :)

synd jeg ikke fikk tak i de felgene når du solgte de. Hadde sett bra ut på E60 tror jeg.

Åssen felger skal du ha nå? :)

Har enda ikke fått bestemt meg, så er usikker ennå :) men blir vell noe 3 delt værtfall :-)

• 3 weeks later...
Skrevet

Reiv av fangeren idag siden jeg skal ha ny! Men spørsmålet er, kunne facelift vært noe for denne eller burde jeg holde meg til m5 fanger?

post-80753-0-74981200-1453220605_thumb.j

Skrevet

Jeg har original Facelift fanger, og kunne tenkt meg Mfanger så om du vil bytte si nå bare ifra^^ eller om du vil selge den du har! 

Skrevet

Hadde holdt en knapp på faceliftfront ja:) slenger med et bilde av en kompis sin med facelift fanger og moderat senk ;-)

1da2c65a75f08a0585603e27d0e4f216.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Det blir nok ny M5 fanger igjen og ei slags leppe :-) Nye felger er bestilt også! Åssen felger det er forblir hemmelig liten stund :) 

Skrevet

Noen som har noe camberplater og anbefale meg? Må til med litt mer camber til våren med nye felger :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...