michaelskare Skrevet November 21, 2014 Forfatter Skrevet November 21, 2014 Om noen har eller vet om noen som har 7 serie dørhåndtak liggende så send meg pm. Evt noen som har en 7serie delebil stående som man kan plukke deler fra, først å fremst E38.
aplet86 Skrevet November 21, 2014 Skrevet November 21, 2014 Tror ikke de koster mer enn ca 1200,- på bilia nye, for alle 4.
michaelskare Skrevet November 21, 2014 Forfatter Skrevet November 21, 2014 Tror ikke de koster mer enn ca 1200,- på bilia nye, for alle 4. Like greit å kjøpe der da, koster jo 800,- + frakt. Men hvordan er det å koble opp da? Er det strøm til lyset?
Mikael-B Skrevet November 21, 2014 Skrevet November 21, 2014 Om du har lyspakke (lys under døra når du åpner opp), stjeler du bare strøm derifra
Saltkjelen Skrevet November 21, 2014 Skrevet November 21, 2014 Dette er vel snakk om innvendige dørhåndtak, og da skal man ikke hente strøm fra lyset under døren. Du skal koble deg inn på bakgrunnsbelysningen og den er allerede i vindusheisbryterne. Her skal du koble deg inn på grå med rød stripe og brun (jord). Du kan gjøre en billigløsning med strømtyv, eller foreta deg en skikkelig variant hvor du kjøper pin´er og kontakter og lager en Y-splitt. Forøvrig må jeg tilføye at dette ser ut som et fint og smakfult prosjekt, selv om de siste "M"-tingene ikke er helt min stil. Denne fargekombinasjonen vil sitte som et skudd med mørkt taktrekk. Har du vurdert å få på plass skyvbart midtarmlene?
michaelskare Skrevet November 21, 2014 Forfatter Skrevet November 21, 2014 Dette er vel snakk om innvendige dørhåndtak, og da skal man ikke hente strøm fra lyset under døren. Du skal koble deg inn på bakgrunnsbelysningen og den er allerede i vindusheisbryterne. Her skal du koble deg inn på grå med rød stripe og brun (jord). Du kan gjøre en billigløsning med strømtyv, eller foreta deg en skikkelig variant hvor du kjøper pin´er og kontakter og lager en Y-splitt. Forøvrig må jeg tilføye at dette ser ut som et fint og smakfult prosjekt, selv om de siste "M"-tingene ikke er helt min stil. Denne fargekombinasjonen vil sitte som et skudd med mørkt taktrekk. Har du vurdert å få på plass skyvbart midtarmlene? Takk for tipset! Hver sin smak Har egentlig ikke tenkt over skyvbard midtarmelende, men det skal jeg se på
Saltkjelen Skrevet November 21, 2014 Skrevet November 21, 2014 Skyvbart midtarmlene ville jeg fått på plass med en gang. Dette er en billig oppgradering som gjør mye med midtkonsollen etter mitt syn. Se bare den enorme designmessige forskjellen:
michaelskare Skrevet November 21, 2014 Forfatter Skrevet November 21, 2014 Skyvbart midtarmlene ville jeg fått på plass med en gang. Dette er en billig oppgradering som gjør mye med midtkonsollen etter mitt syn. Se bare den enorme designmessige forskjellen: Agree! Ble mye finere det der Jeg får lete på ebay!
Changeturn Skrevet November 23, 2014 Skrevet November 23, 2014 Hva ville du gjort annerledes? Av ren nysgjerrighet Er som sagt bare småting, som 6000k eller mer i angeleyesene, ikke US blink (selvom jeg har hatt det selv ), alcantara trekk på gir og håndbrekk og personlig hater jeg brunt interiør... Jeg synes svart er det eneste som gjelder men det er jo som sagt bare småting og er jo smak og behag
BMWE39turbo Skrevet November 23, 2014 Skrevet November 23, 2014 US blink er penere enn uten, og interiøret som står i denne bilen er både sjeldent og pent! Du har samme mening som 95% av alle drittkjedlige nordmenn, sort eller grått i alt som går... Freakshow reagerte på dette 1
michaelskare Skrevet November 26, 2014 Forfatter Skrevet November 26, 2014 US blink er penere enn uten, og interiøret som står i denne bilen er både sjeldent og pent! Du har samme mening som 95% av alle drittkjedlige nordmenn, sort eller grått i alt som går... Jeg syntes det er penere med US blink Det at alt går i svart og grått er vel for å holde det cleant. Vil ikke ha et juletre med masse forskjellige farger heller
Changeturn Skrevet November 26, 2014 Skrevet November 26, 2014 US blink er penere enn uten, og interiøret som står i denne bilen er både sjeldent og pent! Du har samme mening som 95% av alle drittkjedlige nordmenn, sort eller grått i alt som går... Trenger ikke bli hissig, som jeg skrev er det jo bare smak og behag, og han spurte jo om hva jeg ville gjort annerledes, om jeg har samme smak som 100% av andre bryr jeg meg ikke om da jeg personlig synes det er pent har hatt US blink jeg også, og synes det er pent men jeg ha blitt lei det i lengden
michaelskare Skrevet November 30, 2014 Forfatter Skrevet November 30, 2014 Skjer lite her om dagen, da jeg er i Spania Kommer hjem om en uke så da har sikkert postkassa blitt full av ting fra Ebay
michaelskare Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Skrevet Desember 9, 2014 Da har det kommet pedaler i M i posten og kupéfilter. På torsdag blir det senking Skare1 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå