advannor Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Hellå Da har jeg fått meg ny bil, planen var E30 men kom over en billig 6serie, noe jeg har sikla på lenge Er en E24 fra usa ,630csi manuell 1977 mod med 130k på telleren, 4x elvindu , alarm , el-speil og rødt interiør Planen er å holde den så clean som mulig, svart + chrome er en vinner for meg. Plan: - Coilovers (mulig luft??) - Hellakkering - Freshe opp chromen - Overhalling av understell + bremser - Ny eksos - Kanskje M spoiler/leppe på bakluka Gjort: - Modifiserte Senkefjører med bilstein dempere (altfor lav i baken) - Sota Lyktefilm - Leppe/fanger u.grøftelys - AC Schnitzer rennsport 1 hjul ,17 x 9" forran og 10.5 bak Fra annonsen På med hjul å fjører Satt på fanger Skal få tatt skikkelige bilder til helgen ///FredriK.S, Kjetil^^, Sørensen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Gratulerer med ny bil! Så veeeldig lav ut syns jeg, hvordan er den å kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valhovden Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 fyyy så tøff ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Helt vill denne! Elsker interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 gratulerer med grom bil. ville fått på europa-fangere og hevet den litt bak jeg : D ellers perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Osswn fjører er det på denma? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Syns btw ikke den var for lav bak, perfekt, mere ned framme!.. rå bil hvertfall btw:-) Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Åååh! Så grom! Euro fangere og justere senken litt så er denne perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Gratulerer med ny bil! Så veeeldig lav ut syns jeg, hvordan er den å kjøre med? Takk! Ja den er litt lav, men fullt brukbar Hadde noen tanker ang euro fangere, men us fanger på E24 er ikke så veldig ille som f.eks e30, e28 osv, liker det mer å mer så blir us fangere blir nok beholdt må skille seg litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Behold us fangere!! skiller seg mere ut og ser bedre ut på e24 (syns jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Har fått tatt noen skikkelige bilder av bilen, rakk ikke en vask da, menmen Enjoy En kompis sin E28 M5, GS coilovers og bbs rs ,artig bil Gleder meg til å dra på treff med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 fin bil, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Denna var feeet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Sjuk feit bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå