Halvardhog Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Gå for svart du Finast dæ! JimJonsson reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Er dette vorsteiner leppe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimJonsson Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Vorsteiner-kopi fra ebay ja, kostet ca. en tusenlapp mort reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Ser råere ut med svart. Ville nesten fått tak i emblemer i sort/hvitt også nå, ettersom skiltet er helt sort.Leste nå at du har ekstra subwoofer i reservehjulsbrønnen: Synes du dette fungerer bra? Og hva var det du monterte der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimJonsson Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Embemer er bestillt! Subwooferen fungerer veldig bra! Ikke jeg som har satt den i, så aner ikke.. Men her kan du se bilder av det:Beklager rotet.. Venstre side i bagasjerommet Hjul til å stille bassen i bagasjen Har også liggende bagasjeromsgulv uten hull i dersom jeg vil fjerne det senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Takk for svar Så ut som en spennende løsning det. Har du fjernet den løsningen sånn at du kan lagre ting under gulvet da? Har HiFi Professional i min bil, godt fornøyd med det, men har hatt en kraftig ekstra sub i mine tidligere biler, så savner enda litt mer "trøkk" enkelte gang. Kanskje ikke helt optimalt for bikkja heller med en bass bak der når jeg er på tur, så får muligens roe meg ned og være fornøyd med originalanlegget, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimJonsson Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Takk for svar Så ut som en spennende løsning det. Har du fjernet den løsningen sånn at du kan lagre ting under gulvet da? Har HiFi Professional i min bil, godt fornøyd med det, men har hatt en kraftig ekstra sub i mine tidligere biler, så savner enda litt mer "trøkk" enkelte gang. Kanskje ikke helt optimalt for bikkja heller med en bass bak der når jeg er på tur, så får muligens roe meg ned og være fornøyd med originalanlegget, hehe Bra originalt og ja! Veldig godt fornøyd med sub'en, blir at man har høyt volum og mye bass, og kanskje blir litt revet med og kjører litt aggresivt Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimJonsson Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Da var leppa lakkert og montert! Sondre92, awt og HPVL reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Har også bestilt samme type leppe så mye bedre ut nå HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Ble tøft det, men synes sorte vinduslister og rails hadde vært finere på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Ble tøft det, men synes sorte vinduslister og rails hadde vært finere på denne. Jeg er enig med E.H.D! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Får mer og mer sansen for f10/f11 meget pen bil! Bare ett klistremerke du har på skiltet for å få det svart istedefor blått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Link til den kopileppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimJonsson Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Blir nok foliering av lister rundt vinduene hvertfall, og bytte ut dekselet ved blinklyset på skjermen Bare klistremerke ja, se tidligere i tråden så finner du hvor jeg bestillte fra. Skal finne link til leppa når jeg kommer hjem, flere som har spurt Er nå på vei hjem fra Langevåg der jeg har kjøpt originalt BMW takstativ og Skiguard 850 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimJonsson Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Link til leppa jeg har: http://www.ebay.com/itm/151345271343?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Litt bedre å se på lys bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå