Lars Petter Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 I min gamle e36 hadde jeg integrert lommelykt i hanskerommet. I e61 er det noe som ser ut som en nøkkel. Hva er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Er det sånn plast dings? Lars Petter reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Petter Skrevet Juli 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2014 Ja, med form som en nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Konseptet er at plast nøkkelen (emergency key) skal være med deg hele tiden. I tilfelle du mister nøkkelen ute et sted, kan du fortsatt få tilgang til bilen og kjøre hjem. Den plast nøkkel åpner førerdøren. Kan brukes til å starte bilen for å få deg hjem. Men beste er jo så klart å ha alle reserve nøkler hjemme så man slipper å ta ruta osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 I bilen min så er det kun et plast deksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 I min bil var det å kun et plastdeksel, som ser ut som en nøkkel, men uten den faktiske nøkkelen å dra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Ja, biler etter 09/2005 har en plastikknøkkel uten innhold. Setter man inn servicenøkkelen i dette skallet kan nøkkelen brukes til å starte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Hva er service nøkkel da? Eller hvor finner man den? Er det kanskje den som står i mine andre nøkler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Dette er en servicenøkkel. Bilen blir levert med en slik, sammen med to fjernkontroller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Jeg mangler den på høyre siden jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Riktig. Da kan du bestille den hos GS/BMW forhandler for noen hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå