Sonora Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 uff da !! Lykke til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 uff da !! Lykke til neste gang Takker:) veldig kjipt, men jeg forstår at sensor måtte stryke meg for det. Trøster meg med at alt det andre ved kjøringen var bra, så neste gang er nok lappen i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Fikk lappen i dag! For en følelse, kan ikke beskrives med ord engang tambur4, stig. og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Gratulera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Gratulerer! Kjørte du forbi skiltet med innkjøring forbudt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Gratulerer Skal ikke si noe men ikke bli en del av statistikken som mister lappen etter noen uker nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 børnebilde er obligatorisk når man får lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Takker så mye alle sammen! lappen er fortsatt i behold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssabidaa Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Gratulerer med sertifikatet! (jeg vet jeg er sen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Skal ikke alltid høre på kjørelæreren. De skal tjene penger på deg. Jeg tok det obligatoriske og etter det ville de ha meg til og ha flere kjøretimer. Og da jeg sa at jeg ikke trengte flere blei kjørelæreren sint og sa jeg aldri kom til og klare oppkjøringa. Jeg møtte opp på kjøreskolen 30 min før oppkjøring. Kjørte bilen opp til trafikkstasjonen, kjørte bil helt vanlig og fikk bestått med glans ! Ingen ting og pirke på Hadde til og med parkert Bimmern på trafikkstasjonen dagen før. Blei så glad at jeg pælet den sidelengs ut fra stasjonen. Så når jeg ringte tilbake til kjøreskolen 4 måneder etterpå for og bestille ny oppkjøring så ville de fremdeles ha meg til og ha flere kjøretimer. Blei ikke noe denne gangen heller. Beholdt riktig nok lappen etter oppkjøring nr 2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Høres ut som du over her kunne trengt noen flere kjøretimer etter sånn du skriver her Neida, fort gjort å miste lappen, men å spinne ut fra trafikkstasjonen hadde jeg nok ikke gjort. Kjørelæreren min lærte meg underveis at det kan altid være lurt som en regel å gire ned til 2 gir hver gang man skal inn i rundkjøringer, så er man sikkrere på at man ikke holder for stor fart. Kan være greit å tenke på i starten. Morsomt at du skriver det der, for det sa kjørelæreren min til meg også, og derfor gjorde jeg det seff under oppkjøringen. Bestod, og fikk med meg den lappen de skriver til deg, og der sto det noe sånt som "såvidt meg bekjent er det ikke nødvendig å uansett gire ned til andre gir før rundkjøringer". Husker ikke helt ordrett hva han sa, men var iallfall noe lignende. Snakket med kameraten min som kjørte meg til oppkjøringen, og han hadde også fått samme beskjed av sin kjørelærer, så er nok litt forskjellig praksis på akkurat dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå