zuuro Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Hei, Jeg er ny i forumet så vet ikke om jeg skal poste her eller i den andre. Men la oss kom igang. Jeg har en bmw 520D 2008 modell. Problemet mitt er at idrive skjermen er nå helt svart, etter par minutt blir den rød også deretter forblir svart. All annet fungere som normal: radiom, cd, aux, parksensor. Hold på knapp til venstre for rattet for å sjekke om feil, men det viser all ok? Hva skal jeg sjekke videre? Er det nødt å bytte hele systemet? Vet noen at det fins noen som vil fikse det, dersom den er defekt? Takk iforhånd til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Har du stor eller liten skjerm? Det beste her hadde vært å testet en annen skjerm for å avklare om det er skjermen eller computeren som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuuro Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Jeg har en sånn 6" skjerm. Har ikke mulighet til å teste her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Om du skriver hvor du holder til, så kan kanskje noen her hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuuro Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Jeg holder til i oslo, kan vel kjøre litt lengre hvis noen gidder å hjelpe til ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuuro Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Problem ligger nok i lvds kablen, den som sende signal fra spillern til skjermen. Vet noe om hvor jeg kan får tak i en slik? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Hørtes rart ut, er du sikker på dette? Uansett, ny kabel før du nok kjøpt hos alle som selger originale BMW-deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuuro Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Har fått meg en ny after marked skjerm. Bildet av spillern kom opp, men det er uklart bilde. Alle funksjon av spillern ser da til å fungere som normal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuuro Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Bytta kablen uten at det hjalp noe særlig. Ikke svart skjerm lenge, men bilder blir blå aktig. Jeg kan se alle funskjoner på skjemen. Men farger er ikke riktig. Er det nødt til å bytte spillern? Hva er mest rimelig? Dette er en m-ask unit. Har sett rundt at en brukt koster rundt 2-3000. Men det må også koder etter montering? Noe tips. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Tror nok at det er skjermen som er defekt og ikke spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusPeders1 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 http://bimmers.no/topic/774951-bmw-e90-business-navi-head-unit/ Jeg har den her, dersom det er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 http://bimmers.no/topic/774951-bmw-e90-business-navi-head-unit/ Jeg har den her, dersom det er av interesse. Skal du tilby en spiller, bør du i det minste tilby en spiller som passer trådstartes bil. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå