Freakshow Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 herregud og gjennomført bilen er! og trudde faktisk ikke jeg skulle like at den har facelift front. men fy og bra det ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 Da siste bildet spesielt var skamfeitt Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Hadde en liten photoshoot med en bekjent igår. De to første bildene er det eg som har tatt med mobilen. Skikkelig dyktig kar som tok bilder.. Han sendte meg en liten teaser idag. Og her er den.. i svart hvitt.. Gleder meg til å se resten av bildene når de er ferdig redigert MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Tøft! Venter spent på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 FEIT bil du ha laga deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 creds! her har det gått fort i svingan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Skamtøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Vil se bilder... NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Her er et bilde eg fikk idag Erlandhaugen, Diiesel, RF91 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 damn! nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Daaayum! Håpa eg får spotta denna i Bergen ein dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Føler at alle fete bimmere er i Bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Sikkert fordi vi ikkje har noe kul bane her borte så folk satser på veibiler Hadde eg bodd i Sarpsborg eller Elverum så hadde eg hatt banebil istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet September 20, 2015 Forfatter Share Skrevet September 20, 2015 Fikk et nytt bilde av EAG foto idag. Også en teaser som han ikkje er helt ferdig å redigere. Gleder meg til å se resten. Teaser! ser godt her at hjulet står utenfor skjermen. mulig eg må få den valset, eller gå ned i dekkdim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 (endret) Ah, EAG, ja Hyggelig kar! Sto litt med han på E30Meet og tok bilder. Fine bilder også! Endret September 21, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå