Gabz Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 Trist å høre, men spent på nytt prosjekt! Hva har du planer om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2016 Er ikke så trist. men får no se. kansje noen andre kan få gleden av den ? lurer på å bygge e90m3. har en e90 320d nå som eg kan bygge på. men eg får se. Bare å skrike ut om du kjenner noen som skal ha seg m3 etter sesongen eller til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 (endret) Hahahaha 😂😂 jeg så den komme på laaaang avstand 😛 Endret Mai 10, 2016 av E30TurboTouring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2016 Ikkje mobb 😂 Må jo ha noe å henge fingrene i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 Jaja.... kjekt det 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Var på West meet i Bergen en tur. Her er to bilder av to forskjellige fotografer. williamwiers, Runey, Freakshow og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Du hakje vurdert å spandera på deg ei CSL-bakluka vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 god damn! den ser bra ut den bilen din! *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 M3 eller m-tech kanalskjørt, du har ikke vurdet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 Eg har orginale m3 skjørt liggende lakket i bilens farge, men eg syns bilens linjer kler det sideskjørtet som står på, og det bygger faktisk lenger ned enn m3 skjørtet. Så føler ikke eg trenger M skjørt bare fordi det er M Csl bakluke skal eg ikkje ha, ikkje fordi eg ikke liker det, men det er så mange andre som har det takk for tilbakemeldinger Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Juli 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2016 Da er bilen kommet for salg http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79213901&ref=ads&myad=79213901 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 20, 2016 Share Skrevet Juli 20, 2016 Gøy å se bilen i virkeligheten, så sykt bra ut Stemte på deg som beste M-bil, faktisk. Og morro at du brukte bildene mine i annonsen Får poste dem her i litt bedre kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 Takk for knallfine bilder Og takk for stemme, selv om det ikke ble noe pokal Bare få solgt no så det nye prosjektet kan begynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 hva er nye prosjektet? btw, hvordan var SVV motakelig til godkenning av bensin motor fra diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå