icodden Skrevet August 23, 2014 Forfatter Share Skrevet August 23, 2014 Heller mer og mer over på begge deler nå, selv om det går over budsjettet. Men en liten avsporing. Har ikke valgt xdrive til fordel for mer utstyr jeg ville ha. Er det rett av meg? Eler kommer jeg til å angre den dagen snøen kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 I mine øyne: xDrive er "greit", men ikke et must. BMWer pleier å komme seg overalt gitt at dekk og sjåfør er i ordren. Sikkert noen som vil anbefale xDrive, men mitt ståsted er at det går greit uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Når det gjelder X-drive så kommer det helt an på hvor du kjører og bruken generelt Men det er ikke noe must med X-drive på BMW, bakhjulstrekk er ikke det det en gang var (eller ikke var) på vinterføre. Med 50 50 vektfordeling, markedets beste antispinnsystem og gode dekk så kommer BMWene seg opp de fleste bakker vinterstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet September 7, 2014 Forfatter Share Skrevet September 7, 2014 Da har jeg lagt til både HUD og HK anlegget Må nesten gi meg nå, blir fort dyrt! Men jeg har ikke lagt til ryggekamera og tonede ruter. Syns folk det er et must på ny F30? Gahrian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Tonede ruter er ålreit. Men skylle tro det golder med rygge sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Har det oxo;) ville anbefalt å ha det, da det er bedre å billigere å gjøre det fra fabrikk og ettermontere det. Så å angre etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Er det utseende eller funksjon dere synes er greit med tonede ruter? Jeg synes det blir litt brå overgang fra ingen sot fra a stolpe til sot fra b stolpe. Jeg har bestilt sedan i fargen estoril blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Jeg ville hatt tonede ruter pga utseende og funksjon. Med barn baki er det veldig greit å ha. Men skjønner at du må sette en strek snart på utstyr, baller veldig på seg når man begynner å krysse av på lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Ok, det blir i tilfelle en av disse tingene viss jeg skal lure inn noe mer. Hva ville dere valg av ryggekamera og tonede ruter? Ikke lett dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Ryggekamera. Soting kan man gjøre senere også men ryggekamera er ikke alltid like lett å ettermontere til en billigpenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Men trenger man ryggekamera på ei litta 3 serie? Greier meg helt utmerket uten det på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Tja. 3-serie er slett ingen liten bil lenger. Jeg personlig ville gått for utstyret som er vanskeligst å gjøre noe med i ettertid, i dette tilfellet ryggekameraet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortstokk Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Ryggekamera, uten tvil. Bare sensor kan ikke sammenlignes. Solavskjerming kan løses med en drøss av fungerende ettermarkedsløsninger. Ryggekamera er nå eller aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Jeg blir ikke klok på om jeg syns tonede ruter passer sammen med estoril blå sedan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Girhendler på ratt, er det noe å bruke pengene på? Tenker om det gjør det lettere når man skal bremse på motoren i nedoverbakker. Eller er det greit å bare bruke girspaken til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå