kortsluttning Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Mulig et dumt spørsmål Men er det mulig å foliere/farge nedre dashbord og midt konsoll på noen måte? Svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 skjønner godt hvorfor du spør etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Foliering blir nok ikke bra, men de fleste skinnpleiefirmaene kan nok påta seg jobben å farge det. Jeg personlig ville nok ikke det med mindre du hadde hatt sort gulvteppe og liknende, men smaken er som kjent - delt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Takker for tips om skinnpleiefirma, og gulv teppet skal byttes. Ser forresten at man får komplett svart interiør fra m3 for rundt 10000 for tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Ja, skinnpleiefirma kan ta en sånn jobb.Tenker du å kjøre svart / lys? Altså alt som har med dash, dørpaneler og plast i svart men seter i den lyse fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Er det ikke enklest å kjøpe en sort nedre dash og montere bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Hva med heller å beholde mesteparten av det lyse og i stedet legge inn sorte elementer for å bryte opp? Jeg er veldig fornøyd med hvordan mitt grå og kjedelige interiør ble etter jeg gjorde litt endringer. http://bimmers.no/topic/710673-318it-e91-handlevogna-et-par-nye-bilder-s-11/?p=2565391 Alt jeg byttet ble kjøpt brukt fra Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå