TRF Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Fordi du snakker om e60, og alle andre snakker om eldre biler. Du måtte ikke holde inne brems på de eldre bilene dine, med mindre du eller noen andre har vært lurium og kobla det opp selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Fordi du snakker om e60, og alle andre snakker om eldre biler. Du måtte ikke holde inne brems på de eldre bilene dine, med mindre du eller noen andre har vært lurium og kobla det opp selv. Dum du. Hadde jeg koblet noe opp selv så hadde jeg så klart ikke skrevet kommentar i det heletatt. Skrev her fordi jeg måtte det. Og btw. så gikk heller ikke nøkkelen ut i E36n hvis jeg parkerte i D. (men det gjelder vel kanskje alle biler) Så om jeg snakker om E60 E39 E36 så spiller det ingen rolle, nå vet han at det forskjellig på modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Naturligvis går ikke nøkkelen ut hvis du stopper i D. Like naturlig som at bilen starter uten å holde på bremsen (men mindre dette har vært ettermontert, vært US modell eller noe). Naturligvis spiller det en rolle å definere hvilken bil man prater om, når funksjonen varierer med modell. Dum, nja. Blir vanligvis ikke oppfatta slik, men om du insisterer så skal du få lov å være av den oppfatning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Haha du er dum du! Barnehage uttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Jeg må ikke det. I 740`n må jeg ikke holde på nøkkelen heller. Bare vri den i hakk 3 og slippe med en gang så starter den selv. Blir på en måte som startknappen i nyere BMW. Bare et toutch holder. Trykker jeg på Start/Stop uten og holde inn bremsen slår bare all elektronik seg på, samme som at tenninga slår seg på, som å sette den i siste hakket før du vrir for å starte. Må ha inn bremsen i min, men vet at på E39en så kunne jeg starte bilen uten og holde inn bremsen, men bremsen må selvfølgelig inn før man bytter fra P til D eller N Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Haha du er dum du! Barnehage uttrykk Mer barnehage uttrykk å i heletatt kommentere det Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå