Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Dog burde man vel kunne å skru om man kjøper en 97`som snart bikker 200.000 km :)

Ja hvis man kjøper en 97 modell Alfa Romo, Renault, Rover eller annet ræl som er laget av papp og plastikk ;) 200 000 km er ingen kilometerstand å snakke om for en BMW som er nogen lunde vedlikeholdt, har selv ennå ikke hatt behov for skruferdigheter med min 20 år gamle BMW som har gått 260 000 km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, man må kunne regne med at ting som radiator sprekker og lekker, kjølestusser av plast sprekker og lekker, servopumpe sier takk for seg, lager på vannpumpa sier takk for seg, løpehjul gir ulyder osv osv. Dette er helt vanlige problemer på M52-B20 og BMW brukte mye deler av plast på M52. Her er det brukt plast på en rekke komponenter utsatt for varme som over tid blir porøse og gir etter - dette gjelder spesielt kjølesystemet.

Jeg sier ikke at jeg ikke anbefaler bilen, men å kunne å skru litt er ofte en fordel uansett når det kommer til en 17 år gammel bil.

Jeg sier heller ikke at problemene nødvendigvis skje, men det er ikke uvanlig når M52 passerer 200.000km. Man kan selvsagt være heldig å ikke oppleve noen problemer, men sånn er det jo nesten med alt. Heldigvis er det meste ganske lett å bytte dersom det skulle ryke :) Radiator f.eks er jo nesten en lek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg ut ifra at du ikke er intr. i m3´n lenger? 

Tenker fortsatt på den hver dag, selv om den fortsatt virker ganske komprissløs til å være kun en bil, så jeg ser på bruksbilalternativer ved siden sånn at jeg kan ha en slik M3 ved siden av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...