Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

En trimmet bil er vel generelt mindre attraktiv. Man får aldri samme driftssikkerheten. Når man i tillegg kan velge en 540i for nærmest samme pris, ser jeg ikke helt hvorfor noen skulle ønske å velge en 525 med bråkete skrukompressor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i følge ESS selv, gir den omtrent samme effekt som en 540i (ca. 290hk på 98 oktan), og ESS underdriver nok ikke tallene sine. Den gir og 100nm mindre enn en M62.
Ergo tviler jeg veldig på at den fliser noe som helst, samt at du i tillegg får en forferdelig stygg skrukompressorlyd, og en bil som er modifisert av en herre med ukjent kompetanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

løye at ikkje min bil er diskutert her..

170.000,- er ikkje for dyrt for en ombygd m5 viss noen kjøper den! Eg skal ha 30.000kr meir for min ;)

Så har din blitt påkostet en god del, og er strøøøøøøøken, ikke alle er like bra bygget heller :) så enig med at 169K for en vanlig ombygd er mye. Markedet er og enig da den har vært ute en stund...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er en orginal bil mye mer verdt enn en ombygget bil samme hvor bra den er bygget.

Har tittet en del på E39 M5 i det siste. Og det er mye rare priser.

 

En ombygget E39 M5 uten godkjenning føler jeg ikke at er verdt mer enn 70-100 tusen OM det finnes papirer så den kan godkjennes. Finnes det ikke papirer på noe så er den verdt skrot prisen.

 

En godkjent ombygget ville jeg nok ikke gitt mer enn 150-160 for, men da skal ombyggingen være godt dokumentert med bilder og info så jeg kan se hva som er gjort under bygging. Selvfølgelig er det en helt ok M bil, men innerst inne vet jeg den ikke er orginal. Og det vil alltid stå "520" i vognkortet og rammenr sier WBA :sad:

 

En orginal kunne jeg lett gitt 200 - 300 for. Alt etter stand og slikt.

 

Føler en E39 M5 begynner og bli så gammel. Så over 300 begynner og bli for mye penger for en gammel bil.

 

Men når det gjelder priser på biler. Så er jo det alt etter hva kjøper vil betale.

En E34 M5 er ikke verdt mer enn 40 000 for meg. Da dette er en helt uintresang bil for min del. Selvfølgelig er det en fin bil. Det er en M maskin som går greit og alt det der, men jeg syns en E34 er en litt kjedelig og vanlig bil som ligger midt på treet design messig.

 

Men det er med Torbfer sin bil som alle andre ombygde M biler. (Dette er min mening)

 

Det er en Lilla 1993 mod M5. Den er dønn strøken og flott bil som er godt ivaretatt med mye flotte oppgraderinger.

Men vognkortet sier Hvit 88 mod 520i

 

Når jeg ser på M biler på finn for eksempel. Og ser ordet ombygget eller karosseribytte. Så mister jeg 70% interesse for bilen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Sjøbuse. Bare at jeg mistrr 95% av lysten når jeg leser at bilen er ombygd :P

 

Jeg førler det er 70% her. Siden bilen kan brukes som bruksbil istedefor kosebil om den er billig og godkjent ombygget. ikke godkjent er vel ca 90% lyst borte. og uten godkjenning er det 0 interesse for.

 

Når det gjelder kompressor. Så er jeg også "redd" for biler med dette. Jeg er ikke skremt av driftsikkerheten. Men er min fremtid og mitt liv vidre som er problemet.

Kunne godt hatt kompressor i 740`n min og fått 411 hk, men. Jeg får det ikke godkjent. Så om jeg er i en ulykke og skader eller dreper noen i en ulovlig bil. Så har jeg et stort problem og en mill i erstattnings gjeld.

 

 

 

Solgte en godkjent ombygd m5 for 199.000,- i fjor høst. Det var tydeligvis en bra pris, for første dagen på finn hadde jeg rundt 20 forskjellige interessenter..

 

E34 eller E39?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...