ehaugsnes Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 13 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: Denne hadde stuket 👍 https://www.finn.no/475546715 Må jo være en fryktelig lett bil med så mye karbon? 🤪 Stawky, Orjan og Kolstad Jr. reagerte på dette 3
Tore Høgvold Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Veldig mulig jeg er over middels nøye, men bare å subbe beina over terskelen, så blir det sånn Blir med en gang skeptisk på forrige eier. Om man bare drar beina inn og subber terskelen hver gang, så så ser det sikkert sånn ut. (betyr jo ikke noe, men hadde det vært meg, så hadde jeg kjøpt ny) Bilen er riktig utstyrt, men mener den er priset 100-200 k for høyt. Hentet min bil i Juni 2021 og la med en gang merke til en bitteliten bulk i innstegslisten ( kaller de terskel : -) Irriterer meg hver gang jeg går inn i bilen. La med en gang merke til en liten bulk hver gang jeg gikk inn. Kan jo ikke ha det sånn......Var litt mere styr å bytte enn jeg hadde trodd, så venter litt å bytte den.... Litt håpløst nerdete, men bestilte ny. Har enda ikke fått montert den. Antar at en evt ny eier setter pris på denne delen. M8 på finn kode 474840554
Tore Høgvold Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 6 minutter siden, Tore Høgvold skrev: Veldig mulig jeg er over middels nøye, men bare å subbe beina over terskelen, så blir det sånn Blir med en gang skeptisk på forrige eier. Om man bare drar beina inn og subber terskelen hver gang, så så ser det sikkert sånn ut. (betyr jo ikke noe, men hadde det vært meg, så hadde jeg kjøpt ny) Bilen er riktig utstyrt, men mener den er priset 100-200 k for høyt. Hentet min bil i Juni 2021 og la med en gang merke til en bitteliten bulk i innstegslisten ( kaller de terskel : -) Irriterer meg hver gang jeg går inn i bilen. La med en gang merke til en liten bulk hver gang jeg gikk inn. Kan jo ikke ha det sånn......Var litt mere styr å bytte enn jeg hadde trodd, så venter litt å bytte den.... Litt håpløst nerdete, men bestilte ny. Har enda ikke fått montert den. Antar at en evt ny eier setter pris på denne delen. M8 på finn kode 474840554
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå