Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Alle biler er litt lurvete iblandt.

Men skal du selge bilen din, så er ikke den halvtimen det tar å spyle av bilen noe heft. En annonse for salg av bil er strengt tatt litt viktig viss man er sugen på å få solgt den.

+1 til Wicky her. :)

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle biler er litt lurvete iblandt. Men skal du selge bilen din, så er ikke den halvtimen det tar å spyle av bilen noe heft. En annonse for salg av bil er strengt tatt litt viktig viss man er sugen på å få solgt den. +1 til Wicky her. :) Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

 

Er selvfølgelig enig med dere! Og jeg sa det til han før han la den ut.. Så spørs det bare hvor interessert han er i å selge. Han vil vel egentlig ikke selge, sjekker bare interessen for bilen da han henter ny bil neste uke! Personlig så syns jeg ikke alltid det er like bra når bilene er "super shiny" i annonsene. Har flere ganger sett på biler på som ser klinke strøkne ut på Finn annonsen (Overdreven bruk av plastfornyer, wet look på dekka osv..), men som i virkeligheta ikke er halvparten så pen. 

 

Ingen regel uten unntak, såklart. Men jeg kan si at denne er 99% strøken! Eneste som er av rust på hele bilen, er en pitteliten boble nederst på bakskjærmen. Så liten at du må studere for å se. 

 

Hvis dere hadde sett hvordan bilen var da han kjøpte den, i forhold til hvordan den er nå, da hadde dere blitt overbevist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok han skal ha 240tusen for en golf1...men... hvorfor skriver han som en drittunge på fylla??

Og siste spørsmålet...HVORFOR vil noen betale så mye for den bilen???

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49434745

Den var jo ekstremt strøken da, men likevel...240 000 for en liten blikkboks er alt for drøyt....

Edit

Får jo E34 Alpina B10 BiTurbo eller E24 M635CSI for den prisen der....eller en flunka ny Golf :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver at den har gått 79.000km, men vil tro at den telleren har gått rundt minst èn gang, siden den hadde gått 75.000km i 1995.

Det er ikke høy km stand på den nå i forhold til alder, men likevel!

 

240.000 trur jeg han bare kan fortsette å drømme om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger en annen golf på finn også som er helt original med 9800km på tellern.. den skal forhandler ha 199k for...den står fremdeles usolgt etter snart 1år på finn..

 

T.H.O : hvordan vet ddu at den hadde gått 75kkm i 1995?

Så bare det bildet her

45_953820792_xl_zps8b7aa59b.jpg

 

Blingsa visst litt, så får skylde på for mange øl i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...