Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Far prøver å selge bilen sin, og lurer på hva folk mener om denne annonsen? Prøvde markedet før sommeren også, dårlig med respons. Er bruktbilmarkedet totalt dødt for tiden, eller er prisen feil, eller bilen upopulær? Alle kan da ikke ønske 320XDAT?? Noen må sette pris på ordentlig motor og i tillegg med skikkelig diff, så er denne bilen nydelig på alle føretyper!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50304347

 

Takker for tilbakemeldinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer straks Norges billigste E46 330ci på finn ;)

 

Rasa igjen? :P

 

hahahaha, ikke lett å se forskjell!! byttet regkjede, er det vanlig å gjøre da?

 

Alle 4'erne til BMW fra den tiden har et problem med kjedestrammingen. Dette gjelder både bensin og dieselmotorene, og spesielt M47 (tidlig diesel).

Problemet er at kjedet blir slakt, og da går det galt. I tillegg har kjøtthuene satt kjedet BAK på motoren, så den må tas ut for å skifte det. Det er en grunn til at jeg har forsikring med motor/drivlinje-dekning på min. (N47)

 

Etter 3 år med pre LCI E90 så er jeg overhode ikke enig i den påstanden. Interiøret gir absolutt inntrykk av å være solid og godt sammenskrudd, materialene er av høy kvalitet og gir god følelse. Slik det alltid har vært i BMWer, utformingen derimot kunne vært bedre ogi mer BMW tradisjon. Var ingen ulyder eller alderstegn på interiøret på min bil. Interiøret i LCI blir ikke nødvendigvis så mye bedre pga noen nye krom detaljer her og der ;)

Grunnen til at den er billig står på skiltplaten, "Olsen Bil" :P

Akkurat denne bilen her var jeg og kikket på tidligere i år hos overnevnte forhandler, hadde lite utstyr, ettermontert M-sport som ikke så helt bra ut i overgangene og det faktum at bilen var eiet av innehaveren selv. "Neitakk" sa jeg bare...

 

Jeg trodde ikke det var stor forskjell på pre-LCI og LCI når det kom til interiør. Nå har jeg riktignok ikke kjørt pre-LCI på lenge, men min LCI er i hvert fall meget tight og fin i interiøret. Det eneste jeg er misfornøyd med, er at jeg ikke har iDrive - men det har jeg bare meg selv å takke for.

 

Folk kan disse interiøret i E9x så mye de vil, det er uansett nr 1 på lista mi over steder å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brune skinnseter er jo helt kanon! Slik som på Wicky sin E-klasser er meget pent, men plastikken på siden av setene kunne med fordel vert lakkert sort...

Grått skinn, i kombinasjon med grått dashbord/gulvmatte osv, blir gjerne for mye... Sort dashbord er et must mener iallefall jeg, gjerne i kombinasjon med sort taktrekk, men setene kan gjerne være brune, beige eller røde :P

 

Har sort taktrekk også.... Men ja, er enig i at plast dekslene på siden kunne vært sorte, og det går an å bestille dette..Men foreløpig sitter alle deksler der de skal etter 570tusen km så tror jeg bare lar de være...

 

Og ja.. bildene er av min bil som har kjørt 570tusen km!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er nok verdt pengene..MEN...for 350 får man en f10....for 420 (før pruting) får man f01... da er 350k ganske mye for en 3serie stasjonsvogn....  Men det er min mening...bilen er bra, har bra med utstyr etc... Men når markedet ikke vil betale så må man kanskje sette ned prisen?

 

Men ja, bruktmarkedet/privatmarkedet er rett og slett dødt... jeg la ut c klassen i februar..og den har hele tidne vært den billigste 220cdi på finn...ble solgt i går...så ja...det tar tid dessverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far prøver å selge bilen sin, og lurer på hva folk mener om denne annonsen? Prøvde markedet før sommeren også, dårlig med respons. Er bruktbilmarkedet totalt dødt for tiden, eller er prisen feil, eller bilen upopulær? Alle kan da ikke ønske 320XDAT?? Noen må sette pris på ordentlig motor og i tillegg med skikkelig diff, så er denne bilen nydelig på alle føretyper!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50304347

 

Takker for tilbakemeldinger

 

Priset altfor høyt. Broren min kjøpte seg en NY F31 320i  M-Sport med Sportsautomat og greit med utstyr for 470.000 i fjor...

Den bilen der ligger ihvertfall 40.000 for høyt.. om ikke 60....

5-6 år gammel bil, da har den 40-50% av verdien igjen av nypris.

Så rundt 300.000 så tror jeg den går i løpet av August.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priset altfor høyt. Broren min kjøpte seg en NY F31 320i  M-Sport med Sportsautomat og greit med utstyr for 470.000 i fjor...

Den bilen der ligger ihvertfall 40.000 for høyt.. om ikke 60....

5-6 år gammel bil, da har den 40-50% av verdien igjen av nypris.

Så rundt 300.000 så tror jeg den går i løpet av August.

 

Ettermontert Quaife-diff - min 318D med OEM diff tar seg frem som bare juling på vinterføre allerede.. Er ikke dette en litt rar oppgradering..?

 

Vedrørende prisen, så er det en bil uten nybilgaranti priset til det samme som du får en F30 med nesten like stor motor for.

Det er en veldig vanskelig prisklasse for E9x.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67_2079473278_xl.jpg

 

Brunt interiør er sjef :D

 

Bilder rettferdiggjør ikke hvordan det egentlig ser ut men.

 

Fått veldig mye positive tilbakemeldinger på det :) Ikke bare sort kjedelig som alle har

 

Eneste noenlunde fornuftig prisa 330d e46 jeg har sett, alle er jo helt latterlig overprisa. Er en grunn til jeg handla e92 heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priset altfor høyt. Broren min kjøpte seg en NY F31 320i  M-Sport med Sportsautomat og greit med utstyr for 470.000 i fjor...

Den bilen der ligger ihvertfall 40.000 for høyt.. om ikke 60....

5-6 år gammel bil, da har den 40-50% av verdien igjen av nypris.

Så rundt 300.000 så tror jeg den går i løpet av August.

Takk for tilbakemelding. Synes det var veldig billig, men da har han vel gjort et godt kjøp. 40-50% av nypris er ikke så galt med 350.000 da, er meget godt utstyrt, husker ikke nyprisen jeg. Vet markedet bestemmer, men hvis ingen vil ha, så er bruksverdien høyere enn salgsverdien. Takk for innspill!

 

Ettermontert Quaife-diff - min 318D med OEM diff tar seg frem som bare juling på vinterføre allerede.. Er ikke dette en litt rar oppgradering..?

 

Vedrørende prisen, så er det en bil uten nybilgaranti priset til det samme som du får en F30 med nesten like stor motor for.

Det er en veldig vanskelig prisklasse for E9x.

Nå er det ganske mye forskjell på 318D og 325D når det kommer til krefter og moment. På vinterføre er det veldig mye blinking med original diff, fremdriften ble veldig mye bedre etter det. Og det du sier med F30 med nesten like stor motor, så kan du ikke sammenlikne en 4-sylindra og 6-sylindra mener jeg. Billigste jeg fant på finn var en 330d til 629.000, evt en 328i til 599.000 (fortsatt 4-sylindra og bensin er kanskje ikke så populært). Ellers fant jeg en 320DAT med 183 hk til 375.000. Men det er fortsatt mye forskjell på en 2-liters 4-sylindra og 3-liters 6-sylindra. Eller er det nesten like stor motor? :) 

Takker for innspill uansett, trodde det var en lettsolgt bil, men ser ikke sånn ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er lettsolgt til riktig pris. Men E91 begynner å bli gammelt nå, og 350.000 er mye penger for en bil med 70.000 på tellern og 6 år på baken. 

350.000 for en 2009 325D er ikke billig, og 4 og 6 sylindre tja… det er finere lyd i 320i bensin enn 325D diesel - sier seg selv.

 

Det er en veldig fin bil, men når vi mener den er for dyr og responsen er dårlig, så har markedet sagt seg enig i det. Som sagt, jeg tror en mer reell salgssum ligger rundt 300.000 pluss minus 10-20k avhengig av om du vil selge på en uke eller 2 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...