Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Den E28n der kommer til å bli solgt. Kanskje for rundt 100-110, men ikke prisforlangende tror jeg.

Jeg er faktisk ikke så sikker jeg, kanskje for toppen 90 000 kr. E28 er jammen ikke så ettertraktede som E30 og det er litt dumt, E28 er da mye mer bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og regna litt forleden... kan få inn en fullspecca 2013 modell M135i med typ 5-10.000 KM for rundt 480.000 om jeg registrerer den første januar...

 

Det er mye fart for penga... så ja, 700+ for en 6 år gammel 730D er for spesiellt interesserte =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at kjøpere på 1serie og 7serie er to helt forskjellige... Hadde aldri vurdert M135i om jeg skulle ha en dyr bil..Og hadde jeg hatt 700k så hadde den hvite sjuern stått i garasjen min! Bilen er fullasta med utstyr, dyrt stylingkitt og dyre felger... Men tar nok tid å få solgt den dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at kjøpere på 1serie og 7serie er to helt forskjellige... Hadde aldri vurdert M135i om jeg skulle ha en dyr bil..Og hadde jeg hatt 700k så hadde den hvite sjuern stått i garasjen min! Bilen er fullasta med utstyr, dyrt stylingkitt og dyre felger... Men tar nok tid å få solgt den dessverre...

 

Jada, enig i det. Men Jeg synes F20 er mer enn komfortabel nok for norske veier, og en M135i er jo ganske mye morsommere å ratte enn en 730d.

Det kan jeg kjøpe når jeg er 60 og ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nå er det ganske mye forskjell på 318D og 325D når det kommer til krefter og moment. På vinterføre er det veldig mye blinking med original diff, fremdriften ble veldig mye bedre etter det. Og det du sier med F30 med nesten like stor motor, så kan du ikke sammenlikne en 4-sylindra og 6-sylindra mener jeg. Billigste jeg fant på finn var en 330d til 629.000, evt en 328i til 599.000 (fortsatt 4-sylindra og bensin er kanskje ikke så populært). Ellers fant jeg en 320DAT med 183 hk til 375.000. Men det er fortsatt mye forskjell på en 2-liters 4-sylindra og 3-liters 6-sylindra. Eller er det nesten like stor motor? :)

Takker for innspill uansett, trodde det var en lettsolgt bil, men ser ikke sånn ut. 

 

Liten tvil om at motorstørrelsen har noe å si vedrørende forsiktig kjøring. Men jeg tenkte på under blinking, da kravler den seg frem over alt.

Men ble det stor forskjell, så fikk jeg svar på spørsmålet mitt! :)

 

Vedrørende "nesten like stor motor", så er det ganske mye oomf i en F30 320D. Eller 320i for den del.

Det største problemet med slike biler nå, er uansett at de er forrige generasjon. Min personlige preferanse er at jeg heller vil ha en nyere bil med litt mindre motor, og jeg er redd det er mange som deler meninga.

 

Uansett lykke til med salget! Håper du får noen kroner igjen for kjerra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nææh... hvor ofte får du brukt M135i sitt fulle potensial da Merrusche? sjeldent på norske veier.. f01 er perfekt sånn sett :)

 

Jeg får ofte tømt både andre og tredjegiret med både M3`en og Porschen...  man kan kjøre sportslig uten å ligge i 180 på E18en :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...