Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke meg på E28 M535 eller E30 325i prisene heller... Men de drives kanskje av folk som egentlig vil ha M5/M3 og ikke har budsjett nok?

I mitt hode klarer jeg ikke å se for meg at jeg betaler mer enn 35.000 kr. for de tre bila der hvertfall, fascinerende at noen finner fornuft i å betale 3-5x mer... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150k for en einser GTi som ikke er orig? Nei nå tar det av. Hadde skjønt det om den var klin original med under 50.000 på tellern, men...

Så jo strøken ut da :) Ville alri betalt 150 000,-. Men når andre kan kjøpe slitne oppjazza E30 325 til samme pris, ser jeg godt hvordan noen kan kjøpe en slik golf :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet blir jo om de er verdt 3 ganger så mye som en 320D av samme årgang? Noen syke avgifter inne i bildet.

BMW ligger også snodig priset brukt. 3-serie koster jo nesten det samme som 5-serie, og 5-serie ligger knapt under 7-serie, mens 1-serie holder vannvittig godt på prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk man kunne få det slik originalt, men jeg synes det er rart at de ikke har tatt seg bryet med å ettermontere iDrive på bilen.

Uansett så gjør jo SSP dette først og fremst for å tjene penger (naturlig nok), og da er det jo om og gjøre å holde utgiftene på er lavest mulig nivå, så da blir det nok litt "juks" og jallaløsninger her og der. Dette gjelder vel folk som bygger om for å tjene penger generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...