Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, DanielStance skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk setter de i E39/E46.. Eller de første E6x/E9x for den saks skyld.

Ser bare helt jævlig jalla ut 😂 Om noen kjøper den syns jeg di skal ta med seg en ny girspak, stoppe på første bro å kaste den som står i nå så laaaaaaaangt di klarer 😂👍

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, -Erik- skrev:

Hissig pris på den ombygde der!

Til å være 91 modell, kjørt over 180k og ikke original så ja, kanskje litt stiv pris i forhold til de andre på finn. I tillegg til det står den registrert som 320 på vegvesenet men står at den har 321hk og en 3.2l på motor opplysninger. Skjønner ikke det jeg :P

Endret av M//
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, M// skrev:

Til å være 91 modell, kjørt over 180k og ikke original så ja, kanskje litt stiv pris i forhold til de andre på finn. I tillegg til det står den registrert som 320 på vegvesenet men står at den har 321hk og en 3.2l på motor opplysninger. Skjønner ikke det jeg :P

Alle ombygde biler gjør di sånn på ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, M// skrev:

Åja, lærte noe nytt idag da :D

Men hva med denna? Den lå ute på finn til 50-60 for halvt år siden. Eier skriver at den er godkjent ombygd men står noe annet på vegvesenet. 

http://www.finn.no/80593729

Står godkjent ombygget til M3 opptikk... Er jo ikke M3 opptikk på den engang men 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere angående å kjøpe f10 nu? Jeg tenker at etter vinteren kommer nye 5 serien (G30)  og at prisen blir å droppe en del når den kommer!  Var vel likedan når F10 kom, da sank vel E60 en del? Ville dere ventet til G30 var lansert? kjipt å kjøpe en bil som du vet vil dette over 100k i pris på 6 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, macs skrev:

Hva tenker dere angående å kjøpe f10 nu? Jeg tenker at etter vinteren kommer nye 5 serien (G30)  og at prisen blir å droppe en del når den kommer!  Var vel likedan når F10 kom, da sank vel E60 en del? Ville dere ventet til G30 var lansert? kjipt å kjøpe en bil som du vet vil dette over 100k i pris på 6 mnd

Jeg tenker at prisen på brukte F10`er har rast så voldsomt i det siste at det er begrenset hvor mye mere den kan synke i pris, selv om det kommer en ny model.  Det vil fremdeles være en utrolig bra å pen bil, så i konkurranse med andre biler synes jeg den allerede ligger forholdsvis lavt priset. Jeg ville derrimot ventet litt om jeg skulle kjøpt en butikk-ny bil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Daniel80 skrev:

Jeg tenker at prisen på brukte F10`er har rast så voldsomt i det siste at det er begrenset hvor mye mere den kan synke i pris, selv om det kommer en ny model.  Det vil fremdeles være en utrolig bra å pen bil, så i konkurranse med andre biler synes jeg den allerede ligger forholdsvis lavt priset. Jeg ville derrimot ventet litt om jeg skulle kjøpt en butikk-ny bil :) 

Nei tenker 2011 med rekke 6er og xdrive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...