Gabz Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Stor forbedring det der! Forskjellen ligger i detaljene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Stor forbedring det der! Forskjellen ligger i detaljene Takk Ja detaljer er viktigte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 For noen uker siden fikk jeg handlet meg nye sommerfelger! Disse ble kjøpt av en kar i Kristiandsand. "Brukte hjul" men er som nye, ingen skader og dekkene er relativt nye og ferske. Prøvemonterte de på bilen for noen dager siden og syntes det ble ganske rått! jeg er veldig usikker om jeg skal ha de i år eller bbs lm felgene.. Tror jeg får bytte litt på Hvordan syntes dere det ble? Dimensjon på felgene er 8.5x18 dekkene - 225/40R18 Prøvde med spacere. Beklager skitten bil.. Legger også ved noen bilder av alle 3 bilene mine. cabben er nettopp kjørt ut av vinterlagring HenrikSolberg og HalvorK reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Ble ganske tøft med de felgene. ...men kan jeg få spørre om hvorfor du har tre såpass "like" biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Ble ganske tøft med de felgene. ...men kan jeg få spørre om hvorfor du har tre såpass "like" biler? tusen takk! Coupen bruker jg som hverdagsbil, 5eren ble kjøpt for og bruke i vinterstid og cabben har jeg som sommerbil. Om dt var det du lurte på Er stor fan av e46 karosseriet. Eller mente du kanskje specs'a på bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Fete felger! Heller de enn BBS'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 tusen takk! Coupen bruker jg som hverdagsbil, 5eren ble kjøpt for og bruke i vinterstid og cabben har jeg som sommerbil. Om dt var det du lurte på Er stor fan av e46 karosseriet. Eller mente du kanskje specs'a på bilene? Ok. Nei, jeg tenkte mest på at alle bilene er så og så like sånn generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2015 Fete felger! Heller de enn BBS'ene Tiden vill vise!! Jo takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2015 Ok. Nei, jeg tenkte mest på at alle bilene er så og så like sånn generelt. Ja jeg vet egentlit ikke helt selv.. Men cabben kommer for salg veldig snart. Trenger ikke 3 biler, egentlig ikke 2 heller men awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Syns det var litt dårlig formulert av awt, han burde heller sagt at du har valg riktig merke x3! noe jeg syns du bør roses for Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Syns det var litt dårlig formulert av awt, han burde heller sagt at du har valg riktig merke x3! noe jeg syns du bør roses for Ja det kan man godt si! Er storfornøyd med alle sammen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Har du "BBS" fortsatt? Er di strøkne? Hva slags merke dekk? Skal di selges eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Har du "BBS" fortsatt? Er di strøkne? Hva slags merke dekk? Skal di selges eventuelt? Ja har de fortsatt, men hadde ikke tenkt meg og selge dem. Synes de sitter godt på bilen og tenkte bare og ha de liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Ja har de fortsatt, men hadde ikke tenkt meg og selge dem. Synes de sitter godt på bilen og tenkte bare og ha de liggende.. Oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Oki Tenkte du og ha de på m5n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå