Enes Yakici Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Greide ikke og vente mer så idag satt jeg på sommerhjula! Mange andre som har lagt om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Denne var nydelig! Liker modsene dine, mange flotte smådetaljer Eneste jeg ville lagt til er: M-sport ratt og M3 speil, men det har du vel allerede på planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Denne var nydelig! Liker modsene dine, mange flotte smådetaljer Eneste jeg ville lagt til er: M-sport ratt og M3 speil, men det har du vel allerede på planen Tusen takk kommer seg nå! M3 ratt er faktisk kjøpt men den ligger hos en kompiss i sverige så må få hentet den.. Og speil er jeg på utskikk etter så kommer så fort så mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Nice! Ble rått med de nye hjula Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Har hatt på sommerhjula hele vinteren Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Nice! Ble rått med de nye hjula Tusen takk! ☺️ Er veldig fornøyd med de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Har hatt på sommerhjula hele vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Fikk tatt en grundig vask på bilen idag. Været var så fint så Legger også ved noen bilder som alltid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Hva med CSL bakluke da? Det hadde vært noe! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Hva med CSL bakluke da? Det hadde vært noe! Tenkte på det før men syntes det ser penere ut med vanlig leppe. Mer clean og fin syntes jeg og i ogmed at jeg ikke har noen andre csl deler så står jeg over den! ☺️ Men takk for forslaget! HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Tenkte på det før men syntes det ser penere ut med vanlig leppe. Mer clean og fin syntes jeg og i ogmed at jeg ikke har noen andre csl deler så står jeg over den! ☺️ Men takk for forslaget! Du har ''CSL'' diffuser. Da har du noe HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Du har ''CSL'' diffuser. Da har du noe Jaa den heter inside performance men ligner på csl. Får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Hva med CSL bakluke da? Det hadde vært noe! +1. Tror det kunne blitt fett! HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 (endret) Må si jeg likte min mye bedre med CSL luka når jeg hadde den eksosen/diffusoren enn med vanlig bakluke.Mulig jeg har noen bilder av begge i tråden eller i Dropboxen min. Endret Mars 10, 2015 av Stawky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 +1. Tror det kunne blitt fett! Vis jeg finner før bilen skal lakkeres så kjøper jeg siden dt er en del som vill dt! HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå