Daniel. Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 Må jo ha nyvaska felger når du har så blank og fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 Haha, skal se om jeg kanskje kan vaske de i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 Da har vi hatt en liten tur på Gullfjellet ved Arna Stormen var begynt der oppe, så det var bra surt og vi slet med balansen. Litt snø kom det også, for å plage oss litt mtp bildekvaliteten. Haha. Her er mitt bidrag, og han legger sikkert sine ut etterpå: Marius2002, Daniel. og Julianv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 Pene bilder som vanlig, Robin Det var synd været var så dårlig, vis ikke hadde det sikkert vært en litt koseligere date Ble veldig hastig. Vi frøs jo nesten fast i bakken Skal se om jeg får redigert og lagt ut noen bilder selv.. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 Jepp. Som sagt, i dag har vi vært på tur på en isbré! Haha Takk for det! Ble bra dine også Bare å laste opp før stormen tar Internetten din Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 Julian gjør ting han ikke burde gjøre.. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71330119&fks=71330119 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Huff,ja valg må taes iblant og de er ikke alltid enkle :(. Uansett lykke til med salg av 7eren som forøvrig så fryktelig pen og velholdt ut.:). Har fulgt med i tråden din da jeg liker 7 serie e38 godt. Desverre har jeg ikke vært like flink til å kommentere men skal skjerpe meg. Liker tråder med klassiske biler som denne f eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Ja, dessverre. Nå er det garasje som står på listen og da trengs det litt mer kapital. Denne er forøvrig solgt nå, kommer en hyggelig kar om to uker å henter.. Et av de raskere salgene mine. Du får være flinkere i neste tråd Kommer nok en ny bil skal du se.. Om det blir E60 530d eller noe eldre har jeg ikke bestemt meg for enda.. Men uansett blir det nok noe morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 hvor i landet havner denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Nordover mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå