Gå til innhold

Tzunami's e39 528iat *Solgt denne også*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Stemmer, litt usikker enda, men om jeg bytter bakluken og lakker den opp, så regner jeg med å få rundt 35 000,- kanskje :)

Dvs da har den en tørr og fin motor med 230 000km, rent og pent og nyfarget skinn, originale m5-hjul med ny gummi, nylakkert frontfanger og venstre forskjerm. Så bilen vil være i god stand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er tilsalgs, så kommer du med et godt nok bud nå, så kan det hende du kan stikke avgårde med den :P hvis ikke får du følge med her, så blir den lagt ut for salg ila februar/mars nesteår en gang tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P nei det er jo også en måte å se det på :P har lyst på noe nytt, og annet enn e39 :) også har jeg alltid hatt lyst på den bilen som jeg skal kjøpe meg til våren, så da måtte jeg bare ha noe billig i mellomtiden :) vurderte også e36 osv, men glad jeg endte med denne, fikk både en god deal og fikk reddet denne samtidig :)

Men skjønner hva du mener, har jo mer eller mindre bygd biler og solgt de like etter at jeg har blitt "ferdig" med de :P

523'n gikk jeg litt lei av, og med lysten på noe nytt så endte jeg med å selge den.

525tds'n var jo helt tilfeldig at ble solgt, skulle kjøpe meg Subaru etterhvert, men når jeg får et godh bud uten å legge den ut så endte det med salg der og:)

E36'n var bare en midlertidig bil, men som de fleste sikkert har skjønt så klarer jeg ikke å la en bil være "origina og kjedelig" :P

Også blir det denne 528'n.

Men neste bil tror og håper jeg at jeg kan beholde lenger, og ha litt langsiktige planer for modifiseringer:) har allerede litt planer for de neste årene på den bilen, så skal tas rolig :) (tror jeg da :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P jeg var såklart tom for strøm (5 mnd gammel samsung s5 som ikke holder ut en halv dag med lite bruk en gang :S ) så fikk tilsendt verdens dårligste bilde :P

men det er iallefall bilde av motoren og automatkassen som er plassert og stroppet fast baki en e39 touring :P løftet den fint på plass med vanlig motorjekk også! :P ble mektig imponert av plassen der altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å vise at det fortsatt er liv i bilen så kommer det litt bilder her :)

Skulle egentlig ta en skikkelig rengjøring innvendig utvendig i dag, samt bytte til nylakkerte frontfanger og skjerm, men ble ikke slik gitt :P

Men fikk iallefall tatt en god vask og shine i motorrommet og testet Meguiars Carpet Cleaner ordentlig det lille som var igjen :) helt utrolig å se hvor godt dette fungerer når man har beige interiør! skal kjøpe mer i morgen, så får jeg ta en skikkelig rengjøring til helgen kaaanskje ;)

IMG_1322.JPG

IMG_1323.JPG

IMG_1325.JPG

Og så det lille jeg testet Carpet Cleaner :)

Før:

IMG_1312.JPG

Og denne er etter, ikke samme deksel riktignok da men..

IMG_1311.JPG

To ferdige deksler

IMG_1314.JPG

Noen fra inni bilen, her ser man godt forskjell!

IMG_1315.JPG

Testet også med den siste skvetten jeg hadde igjen på et hjørne på gulvplata

IMG_1317.JPG

Ferdig tørket.. forskjellen er faktisk så stor som bildet viser! helt fantastisk produkt :) vurderer å ta ut forsetene for å ta en fullstendig rens inni også, men får se når jeg får tid til det :)

IMG_1318.JPG

IMG_1319.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow! den der var jo helt fantastisk! :D

hva brukte du for å gni det inn i egentlig? :)

Ja funker bra det her :D når dette er gjort så mangle det bare en ny bakluke, så er jo bilen i "strøken" stand ;) 

Jeg brukte bare en skobørste fra militæret, som jeg fant sammen med bilpleiesakene mine, men en kamerat brukte en vanlig oppvaskbørste i 7´ern sin, så alt er mulig ;) 

står forsåvidt på sprayflasken at man bare skal spraye på, la det vente i minst 30 sek, og så tørke av med mikrofiber :) men synes det er greit å jobbe litt med det først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...