Skårholen Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Ser du nevnte salg til våren, hva tenkte du å få igjen for den ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Stemmer, litt usikker enda, men om jeg bytter bakluken og lakker den opp, så regner jeg med å få rundt 35 000,- kanskje Dvs da har den en tørr og fin motor med 230 000km, rent og pent og nyfarget skinn, originale m5-hjul med ny gummi, nylakkert frontfanger og venstre forskjerm. Så bilen vil være i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Den prisen høres i grunn ikke så dum ut. Men må ha noe å gå vinteren i møte med, samtidig som jeg vil ha en E30, samtidig som jeg bor hjemme hos mor og far som egentlig ikke har plass. Og på toppen der igjen er jeg kun lærling enda. Åh drømme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Alt er tilsalgs, så kommer du med et godt nok bud nå, så kan det hende du kan stikke avgårde med den hvis ikke får du følge med her, så blir den lagt ut for salg ila februar/mars nesteår en gang tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Frister egentlig veldig å selge min og kjøpe din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Hva skjer med at du alltid selger ting når du får ting på gli? :S kjønner ikke dette ass.. ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Hehe nei det er jo også en måte å se det på har lyst på noe nytt, og annet enn e39 også har jeg alltid hatt lyst på den bilen som jeg skal kjøpe meg til våren, så da måtte jeg bare ha noe billig i mellomtiden vurderte også e36 osv, men glad jeg endte med denne, fikk både en god deal og fikk reddet denne samtidig Men skjønner hva du mener, har jo mer eller mindre bygd biler og solgt de like etter at jeg har blitt "ferdig" med de 523'n gikk jeg litt lei av, og med lysten på noe nytt så endte jeg med å selge den. 525tds'n var jo helt tilfeldig at ble solgt, skulle kjøpe meg Subaru etterhvert, men når jeg får et godh bud uten å legge den ut så endte det med salg der og:) E36'n var bare en midlertidig bil, men som de fleste sikkert har skjønt så klarer jeg ikke å la en bil være "origina og kjedelig" Også blir det denne 528'n. Men neste bil tror og håper jeg at jeg kan beholde lenger, og ha litt langsiktige planer for modifiseringer:) har allerede litt planer for de neste årene på den bilen, så skal tas rolig (tror jeg da ) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Godt du har en plan da ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Har alltids en plan En kompis kjøpte gamle m52b28'n min idag, tror dere ikke vi fikk plass til den baki e39 touringen hans? Sondre92 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Fantastisk bilde det med motor . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hehe jeg var såklart tom for strøm (5 mnd gammel samsung s5 som ikke holder ut en halv dag med lite bruk en gang :S ) så fikk tilsendt verdens dårligste bilde men det er iallefall bilde av motoren og automatkassen som er plassert og stroppet fast baki en e39 touring løftet den fint på plass med vanlig motorjekk også! ble mektig imponert av plassen der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 DET er en av grunnene jeg liker touring! Å det at det blir en awesome sleeper med litt motor under panseret ★sent from my wifi microwave★ Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Bare for å vise at det fortsatt er liv i bilen så kommer det litt bilder her Skulle egentlig ta en skikkelig rengjøring innvendig utvendig i dag, samt bytte til nylakkerte frontfanger og skjerm, men ble ikke slik gitt Men fikk iallefall tatt en god vask og shine i motorrommet og testet Meguiars Carpet Cleaner ordentlig det lille som var igjen helt utrolig å se hvor godt dette fungerer når man har beige interiør! skal kjøpe mer i morgen, så får jeg ta en skikkelig rengjøring til helgen kaaanskje Og så det lille jeg testet Carpet Cleaner Før: Og denne er etter, ikke samme deksel riktignok da men.. To ferdige deksler Noen fra inni bilen, her ser man godt forskjell! Testet også med den siste skvetten jeg hadde igjen på et hjørne på gulvplata Ferdig tørket.. forskjellen er faktisk så stor som bildet viser! helt fantastisk produkt vurderer å ta ut forsetene for å ta en fullstendig rens inni også, men får se når jeg får tid til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 wow! den der var jo helt fantastisk! hva brukte du for å gni det inn i egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 wow! den der var jo helt fantastisk! hva brukte du for å gni det inn i egentlig? Ja funker bra det her når dette er gjort så mangle det bare en ny bakluke, så er jo bilen i "strøken" stand Jeg brukte bare en skobørste fra militæret, som jeg fant sammen med bilpleiesakene mine, men en kamerat brukte en vanlig oppvaskbørste i 7´ern sin, så alt er mulig står forsåvidt på sprayflasken at man bare skal spraye på, la det vente i minst 30 sek, og så tørke av med mikrofiber men synes det er greit å jobbe litt med det først Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå