MarcusSteffensen Skrevet Juli 13, 2015 Skrevet Juli 13, 2015 Fy faen! Rått hvordan du har lakkert lippa Etter å ha sett en del på bildene så Tok jeg helt feil angående felgene! Det blei faktisk helt rått!
sv90 Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Skrevet Juli 14, 2015 Helt rått!!! Definitivt den tøffeste F30'n jeg har sett takk for det Knallbra! Ikke LITT misunnelig heller! hehe ikke verst det da, kansje jeg har gjort noe riktig da! Fy faen! Rått hvordan du har lakkert lippa Etter å ha sett en del på bildene så Tok jeg helt feil angående felgene! Det blei faktisk helt rått! takk for det, ble faktisk mer vellykket en jeg så for meg et skulle bli det er bra da! tror kansje det kan bli ''enda bedre'' når den er ferdig og ute i solen Knallbra! Takk
sv90 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Skrevet Juli 15, 2015 (endret) Jaja fikk jobbet litt i går også Fikk hjelp av min fru også hehehehe så det er ikke verst det nå er jeg inn i siste innspurt på montering Håper og gjøre ferdig i dag så jeg kan kjøre den hjem på torsdag Endret Juli 15, 2015 av sv90 StigJ, mslello, codex og 2 andre reagerte på dette 5
danskiii Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 WOW, lekker farge! Røde og oransje biler er rett og slett sexy!
pure_stig Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 Sprekt! Gleder meg til å se bilder av denne i sola.
sv90 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Skrevet Juli 15, 2015 WOW, lekker farge! Røde og oransje biler er rett og slett sexy! takk for det glad for at jeg gikk for rød i stede for blå som først tenkt Sprekt! Gleder meg til å se bilder av denne i sola. ja den ser enda bedre ut i solen! snakker med litt hobby fotografer og proff fotografer nå ang bilder av bilen i slutten av uken når den er ferdig!
sv90 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Skrevet Juli 15, 2015 Okay da har jeg fått gjort litt Ble noen timer med små dill greier i dag også! Bilen skal en tur til reime igjen da de ville ta en siste shine på den når lakken var herdet litt Bilen fikk sitt første glimt av sol på noen dager og en etterlengtet dusj Sondre92 og Torek reagerte på dette 2
sv90 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Skrevet Juli 15, 2015 Også noen andre bilder Kommer også mulig spesial laget reime lakkering dekor som skal på ruten tror det blir veldig bra Poppy reagerte på dette 1
Benjamin Svane Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 kor fikk du tak i m-fangere å sideskjørt? har tenkt på å kjøpe 320 også bytte fangere
BMWE39turbo Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 blir det nye hjul? I mine øyne passer ikke hjula et sekund, ikke tidsriktige for bilen og nei fysj.. (ikke noe frekt ment!) Men gratulerer med ny farge, vart perfekt!
sv90 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Skrevet Juli 15, 2015 kor fikk du tak i m-fangere å sideskjørt? har tenkt på å kjøpe 320 også bytte fangere jeg kjøpte på gs, blir mye lik pris som om man kjøper på ebay eller liknende ja det er ikke noe dum bil og kjøpe det, veldig trimmings vennlige også blir det nye hjul? I mine øyne passer ikke hjula et sekund, ikke tidsriktige for bilen og nei fysj.. (ikke noe frekt ment!) Men gratulerer med ny farge, vart perfekt! nei blir nok ikke det vartfall ikke denne sesongen, er ikke lett og finne felger som ikke alle andre har brukt. kan kjøpe 5 eikete concave felger men det er helt oppbrukt. så i mine øyner er dette det beste kompromiet for og få noe som er sært, sjeldent og uten om det vanlige takk for det, Du har pm SV sjekker nå Sondre92 reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Juli 15, 2015 Skrevet Juli 15, 2015 herregud for en flott farge! inne som i solen! rett og slett nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå