Torek Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Høhøhø.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Høhøhø.. Lykke til Ja det kan du si har mine tvil jeg å Fikk de gråse billig så kanskje jeg bare shiner de og selger igjen Er org felger til bimmer Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Gi meg noe info da! Jeg trenger 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Hahahaha jeg skal hive ut noen bilder når jeg får de hjem Har snart felg rep maskinen på jobben oppe å går Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoTner Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Super inspirerende tråd! Utrolig kult arbeid med bilen Nyskjerrig på opplegget du har gjort med eksosen; er det kun diffuseren du har tatt fra 335'en og laga eksosen selv? Eller er det noe enklere som "passer rett på"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Super inspirerende tråd! Utrolig kult arbeid med bilen Nyskjerrig på opplegget du har gjort med eksosen; er det kun diffuseren du har tatt fra 335'en og laga eksosen selv? Eller er det noe enklere som "passer rett på"?Takk for det Jeg har tatt en diffusjon fra 335 pluss jeg kjøpte en org bakpotte fra 335 som jeg har kuttet opp og fjernet lyd demping inni så Sveiset sammen så nå er det bare rør fra dpf skoTner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Kjører Veronica sort E90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Kjører Veronica sort E90?Min fru? Nei hun har ikke lappen desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Ja, ånei. Syns jeg så hun stige ut av en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Ja, ånei. Syns jeg så hun stige ut av en.Da tipper jeg det ikke var henne Kan btw avsløre at det er style 101 som er på veg til meg Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 I 20"? Jeg kjøper haha. Jeg har bestemt at din bil ikke liker det innpresset så det er ikke verdt å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoTner Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Jeg har tatt en diffusjon fra 335 pluss jeg kjøpte en org bakpotte fra 335 som jeg har kuttet opp og fjernet lyd demping inni så Sveiset sammen så nå er det bare rør fra dpf Gull, takk for info. Da er det bare å hive seg rundt skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 23, 2015 Forfatter Share Skrevet September 23, 2015 I 20"? Jeg kjøper haha. Jeg har bestemt at din bil ikke liker det innpresset så det er ikke verdt å prøve Heheh bare å gønne på du kan få kjøpe de dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 23, 2015 Forfatter Share Skrevet September 23, 2015 Da var disse kommet i hus så nå har jeg noe å gjøre i vinter de skal deles og polere kanter pluss ny farge på senter Nesten så jeg ikke kan selge disse pga de er så skjeldent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Style 101 ja. Har to sett av disse, fantastiske felger i svært god kvalitet. Dette blir klassikere i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå