StigJ Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Se nå først om du får de til å passe før du begynner å herje med deling og ny lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Saltkjelen: De felgene er magisk har letet lenge så disse skal shines og enten selges eller brukes tror dette blir neste generasjon rs? Se nå først om du får de til å passe før du begynner å herje med deling og ny lakk.Skal shine uansett, om jeg ikke får de på min bil skal jeg ha de strøken for salg eller henge de på veggen Må jo ha et vinter prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Bygg de om til 3-delte med step lip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Bygg de om til 3-delte med step lip Ja det hadde vært saker skal snakke med svigerfar i dag om han kan dreie av senteret 5 mm da er de et29 da begynner vi og nærme oss kanten på skjermen vartfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Pass på so du ikkje fjerna so mykje av senteret at den blir 2mm tjukk i senteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Ja du må ha litt gods igjen fra enden av konen i bolthullene til anleggsflaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Pass på so du ikkje fjerna so mykje av senteret at den blir 2mm tjukk i senteret hahaha skal de passe fint må jeg vet ta vekk hele senteret Ja du må ha litt gods igjen fra enden av konen i bolthullene til anleggsflaten ja om jeg dreier de ned blir det ikke mangen millimeterene, men usikker på om jeg gidd å styre med det eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Disse kunne du bare overlatt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Disse kunne du bare overlatt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Dette prosjektet her blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Dette prosjektet her blir bare bedre og bedre Hehe må jo bli bra nå med coilovers og nye hjul men vinteren er lang og jeg vill ha mye mer til den Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Har du mottatt coilovers, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Har du mottatt coilovers, eller? Ja de kom i helgen men har vært så mye styr på jobb at jeg har ikke fått oppdatert tråden Men de står trygt i boden klar for ny sesong har også bestemt meg for å selge felgene som står på nå men kun for jeg vil ha noe nytt som åsså blir i gull Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Hjulene til bilen selges kom med bud om noen er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 Da var bilen i trist vinter modus! Men sommer hjulene er vasket og klar for salg og jeg har funnet ut hva jeg skal ha neste sesong Har laget handle listen for vinteren klar så skal snart begynne handle deler men har en sykkel som trenger deler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå