williamwiers Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Eg vet hva gromting som er på vei blir så bra denne no gleder meg til å glo på denne igjen! thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 6 timer siden, williamwiers skrev: Eg vet hva gromting som er på vei blir så bra denne no gleder meg til å glo på denne igjen! du skal vel på gs treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 1 time siden, thomaleo skrev: du skal vel på gs treffet? Det skal eg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Peent! thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 6 timer siden, williamwiers skrev: Det skal eg ja Må prøve og huske nakkeputene dine jeg da ✌ williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2016 må vel spolere 2 gladnyheter bilen ble eugodkjent på første forsøk med 0 feil første som skjedde da var selvfølgelig en gladnyhet til, ny bakpotte! fikk potta på tirsdag endestussene var nøyaktig slik jeg ville ha de!!! tok da rett etter eu kontroll og heiste bilen oppi bukken dette er da 2 bilder med org eksos og nypotta montert 2 normale bilder blir vel snart klargjøring til gs treff blir da en nøye vask innvendig og utvendig, får se om det blir farging av skinn igjen i håp om bedre resultat enn i fjor williamwiers, bimmerR, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 Vakkert og peeen lyd på snap thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 Ble veldig pent! Få opp lydklipp! thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 12 timer siden, Gabz skrev: Ble veldig pent! Få opp lydklipp! Må vel prøve og få til det✌ men vanskelig å få lyden skikkelig fram 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 lydklipp som bestilt kaldstart først, lot den da stå og godgjøre seg på tomgang til olja var 90 grader som sagt er det veldig vanskelig å få fram lyden på en telefon ihvertfall mulig videofunksjonen på speilrefleksen hadde greid det bedre VIDEO0057_01.mp4 VIDEO0059_01.mp4 bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Niice! Høres veldig bra ut thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 Pen lyd! Det fins ikke noen rekke 6'ere i BMW rekken som har penere lyd enn S50B30 og B32 thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Juni 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2016 4 timer siden, Nyheim skrev: Pen lyd! Det fins ikke noen rekke 6'ere i BMW rekken som har penere lyd enn S50B30 og B32 Takker så mye! Skal snart få se gamlebilen din live jeg nå så 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 9 timer siden, thomaleo skrev: Takker så mye! Skal snart få se gamlebilen din live jeg nå så 😁😁 Ja, fikk se en aller så liten snap av bilen din, fra Fredrik Synd jeg ikke er der, skulle så gjerne likt å sett alt det pene som er der. thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Juni 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2016 var jo selvfølgelig på gs treffet i går, og traff i den sammenheng på F.Krokrud og williamwiers tok sammens med disse to noen gode bilder, og avsluttet dagen med en matpause i molde møtte jo først på krokrud som kom fra dombås, samkjøring fra åndalsnes en gammel m3 som venter spent! omsider kom det en gammel 325 inn på området:) min sidepassasjer tok noen bilder av hans underveis:) og fergekaia på åfarnes her sto vi da parkert sammen på gs treffet:) også ett bakende bilde av willam dette var da felleskjøringa stoppet på ei busslomme, og tok noen flere bilder, vi 3 samlet, dette var da på slutten av fellesturen herifra ble det da en stopp på hydro i bud, før vi tok nesa videre til molde for en matbit:) kansje ei ulovlig parkering i molde men! takker så mye for en fantastisk dag med fantastisk vær! håper på samme været og ikke minst samme folket neste år! santho96, F.Krokrud, bimmerR og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå