joaronn Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Info og videre planer kommer Tenker det blir delte meninger om bilen ja! Eystein Ose, Kjetil^^ og S.Hafsmo reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Såg utrolig bra ut med 18! nydelig høyde og bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Grattis med ny bil med rett look. Er vel forskjell på komforten på en e34 og e38 tenker jeg. Knallfin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Dette var virkelig kledelig. Hva er dimensjonen på hjulene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Fantastisk fin, Joakim. Helt korrekt, well done. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Såg utrolig bra ut med 18! nydelig høyde og bil Trodde det kom til å bli for smått med 18" på 7-serie. Skulle gjerne hatt noen feite 20".. Men jeg synes faktisk at det ikke ble så feil med disse hjula, etter at jeg fikk senket den litt. + at den ble gaanske så lav, uten at jeg trenger å bekymre meg for å ødelegge skjermer! Grattis med ny bil med rett look. Er vel forskjell på komforten på en e34 og e38 tenker jeg. Knallfin bil. Takk for det! Ganske fornøyd med bilen. Ja, man føler seg litt konge i en e38 Dette var virkelig kledelig. Hva er dimensjonen på hjulene? De er 18x9,5 & 10,5" ET husker jeg ikke. har hvertfall ikke spacer på bilen Skulle hatt mye breiere dekk på de! Fantastisk fin, Joakim. Helt korrekt, well done. Takk for det, Joachim! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Veldig flott bil! Hva slags planer har du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Fikk hakeslepp når jeg åpnet tråden Dette var virkelig gromt! Dette er RC som er bygd om til 18"? Større senter på RC enn RS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 For en bil!! Følger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Dette er RC 18 ja. Maskinerte vekk kanten på felg tønna. Kjøpte spesial laget ytterringer fra tyskland. Største senteret som RS kom med er vel 16"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Ser jevlig mye bedre ut det der! Får man RC i 17" med step lip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Ja, bror min gjorde det samme på sine 17" RC. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Det var fett, men syns likevel de ble hakket små. Ser strøken ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 tøff bil da eneste EG ikke liker, er dem små dekkene dine. ser ut som for liten dekkprofil, og da ser hjulene liten ut på den store bilen me dem store hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Må ikke undervurdere små felger tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå