Jan Christian Huus Skrevet September 15, 2014 Forfatter Skrevet September 15, 2014 De som driver med soting av ruter osv driver ofte med folie.. Koster max 2-300 å fikse.. Har gode alternativer i stavanger om du bor her Holder til i Bergen, og finnes sikkert gode alternativer her også, selv om en Stavangertur ikke hadde vært feil
ArildJr Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 Om du plutselig befinner deg her nede så ringer du ronny hos dekoratøren i stavanger på 41239955. Svært hyggelig og flink kar. Holder til sentralt på forus i stavanger Jan Christian Huus reagerte på dette 1
E.H.D Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 Jeg hadde heller lakkert de i bilens farge enn å få de foliert, det blir finest.
Otis Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 Kan man se noe forskjell på foliert å lakkert?
Kjennern Skrevet September 16, 2014 Skrevet September 16, 2014 Painted F10 5 Series LCI Side Marker: http://ind-distribution.com/ind/brands/ind/ind-painted-f10-5-series-lci-side-marker Disse her skal vel passe fint der blinklys var før. Får til og med bestilt i bilens farge om du vil.
Jan Christian Huus Skrevet September 17, 2014 Forfatter Skrevet September 17, 2014 Painted F10 5 Series LCI Side Marker: http://ind-distribution.com/ind/brands/ind/ind-painted-f10-5-series-lci-side-marker Disse her skal vel passe fint der blinklys var før. Får til og med bestilt i bilens farge om du vil. Se der ja...... Men, hvorfor i alle dager skal en velge om bil har parkeringsassistent eller ikke på disse? Er jo kun et deksel?
steinarn Skrevet September 17, 2014 Skrevet September 17, 2014 Ser ut som gutta i Bayern har dytta inni en sensor for Park assist el Side view der gitt..De uten er helt glatte,de med,har en firkanta åpning .
E.H.D Skrevet September 17, 2014 Skrevet September 17, 2014 Se der ja...... Men, hvorfor i alle dager skal en velge om bil har parkeringsassistent eller ikke på disse? Er jo kun et deksel? For min del var det iallfall billigere å lakkere de jeg hadde, $125 + frakt og mva blir du endel.
Jan Christian Huus Skrevet September 17, 2014 Forfatter Skrevet September 17, 2014 For min del var det iallfall billigere å lakkere de jeg hadde, $125 + frakt og mva blir du endel. Ja, prisen på to små enkle deksel var ikke akkurat beskjeden.... Har planer om foliering av frontlyktene, og da kan en sikkert ta disse ekslene samtidig....
Jan Christian Huus Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Skrevet Mai 3, 2015 OppdateringBle lakkering i bilens farge.Er meget fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå