Gå til innhold

Min F10 550ix , Selges


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp gjort min første mod og det før skiltene er på bilen :cool:

 

Rattet er jo av den kjipe sorten på denne, så en oppgradering var viktig. Monterte ett originalt F10 M5 ratt med shift paddler, må bare kode disse, så skal alt fungere :smile:

Er jo heller ikke samme airbag eller knapper på rattet, så alt måtte byttes :???:

 

20140920_143300_zpstskv9fcd.jpg

 

20140920_145935_zpsg3flfmjm.jpg

 

20140921_145800_zpseussvotv.jpg

 

20140921_145809_zps5k1khk7u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen så utrolig pen ut synes jeg, nesten så du bare skulle ha fått på noe M-sport i stede og holdt en clean og elegant. Også må du få på 550I merke bak, så du skiller deg ifra de som bygger 550I eksos på 523I ;)

Men hvorfor valgte du ikke en bil med EDC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen så utrolig pen ut synes jeg, nesten så du bare skulle ha fått på noe M-sport i stede og holdt en clean og elegant. Også må du få på 550I merke bak, så du skiller deg ifra de som bygger 550I eksos på 523I ;)

Men hvorfor valgte du ikke en bil med EDC?

Bilen er veldig pen den. Men ikke min stil enda. M-sport er for vanlig for meg... Har tenkt på noen logoer ja, men er ikke først på lista:)

Er ikke alt man kan få om man velger brukt bil. Denne var gunstig å ta inn og var ett perfekt utgangspunkt. Hadde Adaptivt M understell på Z4 35en. Kjørte en med vanlig M understell. Kjørte mye bedre med det vanlige. Så ikke ett must for meg med EDC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man skal vel helst over på Dynamic Drive i tillegg til EDC for å kunne merke forskjell ifra vanlig standard M-understell. Men hvis du likevel skal til å bytte litt av hvert og kanskje senke litt så er det nok like greit å ha minst mulig "elektronikk" i understellet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man skal vel helst over på Dynamic Drive i tillegg til EDC for å kunne merke forskjell ifra vanlig standard M-understell. Men hvis du likevel skal til å bytte litt av hvert og kanskje senke litt så er det nok like greit å ha minst mulig "elektronikk" i understellet ;)

Skal jo senke bilen med Eibach Pro Kit, så ja, kanskje det er greit med standard understell. Kanskje jeg monterer M5 stabstag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dette, gleder meg til å se forandringen. Du gikk ikke for det nye LCI-rattet nå som du først skulle bytte da? Blir bra med annen girvelger også, den som er standard er litt klumpete å se på. Regner med det blir litt bilder og greier av ombyggingsprosessen. M5-front (samt fremskjermer) er noe jeg også kanskje kunne tenke meg om et par år, den dagen fronten likevel må lakkes opp grunnet steinsprut. Men litt engstelig for at skjermen skal bli for brede, så en må space noe voldsomt for å få felgen ut i kanten. Så blir spennende å se hvordan det blir seende ut på din.

Ville for øvrig gått opp på 21" felger - 20" blir rett og slett for smått på en slik bil, hvertfall med den aggressive M5-stylingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...