Gå til innhold

Min F10 550ix , Selges


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Har virkelig begynt å komme seg nå! forventer lydklipp.. :)

Godt å høre:) Skal lage noen lydklipp, det lover jeg. Bilen står nå til foliering av lister, samt soting. Får den igjen til uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror BMW burde innlede et samarbeid med Porsche vedrørende levering av eksoshaler. Eksoshalene til dagens M5 er ikke annet enn traust. Lekkert! :)

Jo takk, var aldri aktuelt å bruke M5 stussene. De gjør ingenting for bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksoshalene til dagens M5 er ikke annet enn traust. Lekkert! :)

Men er det ikke det som er litt av vitsen med M, at det skal være litt diskré også. Jeg mener, Audi styler sine S modeller litt vel anonymt mens AMG benytter seg av "rakett styling" som bare er vulgært. Midt i mellom finner vi M som er jeg iallfall synes er akkurat pass stylet :)

Men det ble bra med stussene, hjelper jo at du har 550I emblemet så folk ikke tror at dette bare er en 523I ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Fredrik90, eksosrørene til M5'n er jo helt på jordet. Små sugerør, kunne vore 4 eksoshaler tatt rett fra en toyota corolla, greitt de skal vere diskre, men eksoshalene kan da i det minste vere litt stil over og til en viss grad rett proposjonerte. :)

Men BMWE39turbo, jeg synes eksoshalene på M5en er akkurat passe diske slik en M bil skal være. Dette er en smaksak, jeg synes de er fine slik der er mens bmwZ her synes de blir for små og derfor moterer noen som er større... Jeg vet ikke hva slags eksoshaler Toyota Corolla har men er de noe i nærheten av BMW M5 så må jeg si Corolla virkelig har tatt seg opp...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du virkelig det? :P 

Når man først har puttet 4 rør på en bil, så har man vel egentlig fjernet det å vere diskre? Eller? Da kan man i det minste lage noken skikkelig rør som ser bra ut og ikkje et par fiserør.

Men nok om det, eksoshalene på denna 550-en ser vertfall ekstremt bra ut! Pen bil! :) gleder meg til lydklipp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hos meg de siste bildene ikke kommer opp? 

Ble veldig bra med M5-front iallefall! Performance-spoileren gjør også susen, men det svinger godt av prisen på den også :P

 

Edit: Fungerte fint nå, ser bra ut! Når blir det toning av ruter?

Endret av Eksos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke det som er litt av vitsen med M… […]

 

Tja. For min del trenger det ikke være så stort som overhodet mulig, men jeg reagerer på at eksosen til dagens M5 stikker en halvmeter innenfor støtfangeren, og det ser ikke annet enn traust ut. Størrelsen er forsåvidt ålreit, men den kunne godt vært litt større. bmwZ sin eksos er derimot helt perfekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hos meg de siste bildene ikke kommer opp? 

Ble veldig bra med M5-front iallefall! Performance-spoileren gjør også susen, men det svinger godt av prisen på den også :P

 

Edit: Fungerte fint nå, ser bra ut! Når blir det toning av ruter?

Så bra du liker modsa mine:)

Ja, alt koster om man skal bruke originale deler. Men mine erfaringer er at det blir ryddigst...

Bilen står hos Riis for toning av ruter nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...