HaaJeHaa Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 http://www.forgestar.com/v2/ - Har handlet fra dem ved 3 anledninger og kjempefornøyd med kvalitet og pris. Minus er produksjonstiden som var over 2 mndr da jeg bestilte, men jeg bestilte veldig spesielle innpress. http://www.ccwheel.com/ - Litt over budsjettet, men fortsatt rimeligere enn mange av de andre produsentene. Veldig fornøyd med de felgene jeg har handlet fra dem. Forgestar er vel rotasjonsstøpte på lik linje med Volk, mens CCW wheel bruker skikkelig smidd aluminium. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 Hmm..... Plutselig så jeg for meg disse på Z4en... Men det var jo ikke den bilen som skulle ha nye hjul nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Hehe, mye kule felger der ute! Tips: Bruk Jetcarrier med sjøfrakt dersom du handler felg/dekk i usa. Tar 3 uker, men sparer mye! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 Brukte Jetcarrier da jeg kjøpte felgene til Z4en min. Funket veldig greit det. Handlet på vinteren så da gjør det ingenting om det tar et par måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Aspecwheels.net... Kopi felger men... Har mye forskjellig til fin pris å har vært strålende fornøyd med alt jeg har kjøpt derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Jeg har hatt Breytonfelger i 19" tidligere. Disse var laget av Fondmetal og var myke som smør. Tunge var de også. Men typisk nok så har jeg nå funnet ett nytt og ubrukt sett (i original eske) med 19" ACS Type II. Men knallen sender ikke ut av Tyskland. Så må vel evt. alliere meg med noen der nede.... Jeg har kjørt tre somre på Breyton med 25-profil nå på alt mulig slags veier. De har fått tidvis røff behandling på ujevnt underlag. Men, helt runde og fine er de Og i mine øyne vesentlig finere enn noe fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Noen som vet hvordan kvaliteten på Image felgene er? http://www.imagewheels.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Vet at Gasolin er forhandler av di! Om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Hva med BBS..ble overrasket når jeg hørte på pris! Har et sett med 20" Hartge..jeg vurderer å selge, men det er kansje ikke helt rett på mini'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Fant et sett med ubrukte AC Schnitzer Type II 19" jeg har bestilt. funker nok greit det RS-Heggem og knoskar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2014 Ankom på mandag. Da er det bare til å pine seg gjennom vinteren da.... Nautiluz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå