Jokkis Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Skrevet Mars 20, 2015 Syns stereo var litt slapp så investerte i en snerten liten forsterker i dag. Så no e det focal frontsett og focal sub og den knøttlille forsterkeren frå blam (alt kjøpt på ice audio). Tenker at all unødvendig vekt må unngåes så gjekk for den lille forsterkeren. Men det funker faktisk. 4x80w
Jokkis Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Skrevet Mars 21, 2015 Fått ordnet en jordingsfeil som gjorde til at grøftelysa ikkje funka. Å so et lite skrytebilde me M-sport klokke frå gs-bildeler.
Jokkis Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Skrevet Mars 23, 2015 Etter helgas skruing vart det bestilt eibach justerbart coilover sett som skal godkjennes i vognkort. Kosta skjorta men det e nok verdt det.
Jokkis Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Skrevet Mars 27, 2015 Då har eg fått dekk til felgane også. Det vart 215/40-17 bak på 9" felg og 205/40-17 på 8" forran. Vart passe dekkstrekk bak forran kunne det vært litt meir men det får være. No sitte eg med postkassa å venta på eibach justerbart coilover sett. Så bilen nærmer seg ferdig etterkvart. Skulebollen og Daniel. reagerte på dette 2
-Erik- Skrevet Mars 29, 2015 Skrevet Mars 29, 2015 Hva slags tårnlager skal du bruke? Felgene ser usannsynlig pene ut
Jokkis Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Skrevet Mars 29, 2015 Det blir orginale tårnlager i første omgang. Usikker på om det blir plass til felg å dekk grunnet lavt innpress. Så det er mulig eg må ha justerbare tårnlager forran å camberstag bak. Fikk beskjed at originale tårnlager gjekk fint med dette settet. En anna ting eg meina å ha lest en plass er at det kan være lurt med avstiving mellom støtdemper topper. Er dette nødvendig?
Jokkis Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Skrevet Mars 29, 2015 Felgene vart bra men tålmodigheten min tok slutt før eg var helt fornøgd.
-Erik- Skrevet Mars 29, 2015 Skrevet Mars 29, 2015 Kan jo være en idé å kjøpe forsterkningene fra 3.2liter'n hvis du tenker på forsterkning mellom karosseriet og denpertoppene. Jokkis reagerte på dette 1
Jokkis Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Skrevet Mars 29, 2015 Kan jo være en idé å kjøpe forsterkningene fra 3.2liter'n hvis du tenker på forsterkning mellom karosseriet og denpertoppene.Eg tenke på slike.
Jokkis Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Skrevet Mars 29, 2015 Slenge ut en lite teaser mens eg venta på eibach pro street s coilovers. Skulebollen reagerte på dette 1
Jokkis Skrevet April 1, 2015 Forfatter Skrevet April 1, 2015 Då var coilover å felger komt på bilen. Eg må sei meg meget fornøgd med resultatet. Sondre92 og Peak reagerte på dette 2
Jokkis Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 Alle lika vel bilder? Ris å ros e berre å komme med det BjornarHS reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå