Anderspr0 Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Hei. E46 99 sedan Oppgradere til Brembo bremser? Tenker alle skiver å klosser. Merkbar forskjell? "Øker" prisverdien på bilen? (Mener det å ha brembo høres litt bedre ut, i tillegg helt nye ved salg?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Er forskjell ja. Men hva skal du med det på en e46, er vel ikke m3 eller noe veldig gromt du har under panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Neppe merkbar forskjell for hverdagsbruk, om du ikke skal kjøre på bane da. Om du er heldig så får du kanskje litt mer for bilen, men mer sannsynlig at du går i minus totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Hva mener du med oppgradere? Standardskiver med Brembomerke på? Det kan vel knapt kalles oppgradering. Har ingenting å si for hverken bremsekraft eller videresalg. Men de er nok i bedre kvalitet enn f.eks. Biltema sine, som lett får kast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 nesten alle skivene som blir solgt av mekonomen er jo brembo , kommer i "tøff" rød brembo eske, å man kan ikke akuratt kalle det en oppgradering hvis man skal gå for disse da de er helt standard org skiver bare produsert av brembo . men hvis du tenker på slissa og borra skiver osv så tror jeg kansje jeg hadde driti i det på en orginal bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 har INGENTING for seg med mindre du kjører ofte på bane der originale kan overopphetet og miste bremsekraft. Her igjen må du ha litt motor for at det skal bli et tema. Jeg ville ikke betalt en krone mer for en bil som hadde brembobremser hvis jeg skal ha bilen på vei. Du får ivertfall ikke igjen noe som er i nærheten av det du må punge ut. Som sagt over er ikke standard bremboskiver noen oppgradering. Har vært borti å få bremboskiver når min far har kjøpt på biltema. (en del år siden da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Er det noen som kjøper "vanlig" Brembo? Skal det være Brembo så skal det koste også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Vel... Det hender seg at man kjøper skiver fra brembo, men ikke oppgradering. Det spørs jo hva som er billig når man trenger delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Bruk pengene på noe annet kult til bilen Ingen vits å oppgradere med bremser med mindre du har noe gromt under panseret eller om du tar bilen på bane Btw så koster ordentlige bremser ganske mye. Kun bytte av bremseskiver eller klosser vill ikke gi merkbart forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Tenker på å bytte alikevell, så tanken var å bestille fra statene (ett kitt med alle skiver og klosser til 1500), istedenfor å dra til nærmeste sjappe å kjøpe 4 klosser til samme pris. Bestiller dog ikke standard skiver og klosser fra statene, da mye av det er slike biltema-kvaliteter. Men takk alikevell, dropper hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå