Gabz Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Rå E21, synd med rådebank.. Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 En liten oppdatering igjen, da er renovert blokk løftet oppi, og toppen satt på igjen. Så neste trinn er og koble alt til igjen og deretter oppstart ! . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Her må de følges med ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 Lite med oppdateringer her nå, alt har stått stille i hele vinter men har nå fått litt gruv til å komme videre. Har noen forferdelige mettalliske skrapelyder når jeg kinner den på starter, har byttet til 4 forskjellige starter typer med samme resultat. Når motor snurres uten starter så er ikke skrapelydene der. Er det noen som har opplecd det samme før og som har en ide på løsning ? F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 (endret) hmm, er det samme svinghjul som før da? kan jo eventuelt være noe med svinghjulet som ikke går sammen med starteren! Visst motor snurrest uten skrapelyder tyder vel dette på svinghjulsproblem når starteren slår inn? Men pen bil du har, følger med videre her Endret April 7, 2016 av F.Krokrud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 (endret) Ja, jeg har også tenkt den tanken og har byttet svinghjul også, og målt på startere og lengde på innslag og plassering av svinghjul osv, og min konklusjon er at jeg kanskje skulle hatt en tynn liten plate/skive på innsiden av svinghjulet, men der er det ikke noe. Min neste tanke nå er at jeg må skimse starteren litt for at innslaget ikke skal gå så langt inn, så det er nok neste steg.... Endret April 7, 2016 av steinsus F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet April 4, 2018 Forfatter Share Skrevet April 4, 2018 Skal vi se her, hadde helt glemt bort at jeg skulle ha oppdatert litt her også. Måtte krype til korset og legge eksosen over traversen til slutt, det var ikke enkelt.... men mener det ble bra til slutt. Motoren har vært ut og inn et par ganger for å finne ut av dette med starter og skrapelydene, uten helt og få landet den biten. Seter er sendt til omtrekking og forventes tilbake i løpet av sommeren. Mange smådetaljer er kommet på plass så det hjelper seg nå, kaaaanskje det blir skilt på i løpet av 2018 Pal Ostgard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet April 12, 2018 Forfatter Share Skrevet April 12, 2018 (endret) Da hjelper det seg i motorrommet også (dårlig mobilbilde) Endret April 12, 2018 av steinsus Pal Ostgard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet April 22, 2018 Forfatter Share Skrevet April 22, 2018 Og da er det snart klart for litt flekking og lakking av frontplate og spoiler. Det går da fremover nå... Pal Ostgard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Januar 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2019 (endret) Da er det på tide med en liten oppdatering igjen nå som julegavene er kommet i hus Denne oppgradering/reparasjonene av setene ble MEGA bra, og mye bedre en jeg hadde trodd i utgangspunktet så angrer ikke på at jeg tok sjangsen på å sende de til Litauen for en total rehab. Fikk til og med fargen på bilen i tråden de sydde med (baksetet ser brunt ut men det er lyset der bildet er tatt som bedrar ) Endret Januar 1, 2019 av steinsus Pal Ostgard, S. Gunstad, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet September 2, 2019 Forfatter Share Skrevet September 2, 2019 Da har endelig motor - start - ulydsproblemet mitt kommet ut av verden. Holder på med et lite bremseforsøk nå... Håper egentlig på å klemme 300mm skiver fra e91 og kalippere fra e38 735i innunder 15" hjul... Tror det kan bli veldig trangt men har trua Pal Ostgard, danskiii, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 12, 2021 Share Skrevet Januar 12, 2021 Kommet noe lengre med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Januar 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2021 (endret) Driver med 'prototyping' og 'mock-up' for å se hva som går og har kommet til denne setup'n Blir test fitting til helga med felgene på, og blir det som jeg håper blir braketten satt i produksjon Endret Januar 12, 2021 av steinsus danskiii og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå